خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اندر حکایت یک نظرسنجی عجیب

رئیس سازمان صداوسیما و فرمانده نیروی انتظامی، هر یک معتقدند نهاد تحت امر خود بالاترین میزان اعتماد مردمی را کسب کرده‌ است.

به گزارش انصاف نیوز عبدالعلی علی‌عسکری، رئیس سازمان صداوسیما در نشست روز دوشنبه‌ی خود با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: «با وجود همه‌ی هجمه‌ی فرهنگی و عملیات روانی دشمنان، صداوسیما در رأس اعتماد مردم قرار دارد، آخرین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که رسانه ملی جایگاه ویژه‌ای میان مردم هم از منظر اعتماد عمومی و هم میزان مراجعه و علاقه‌مندی قرار دارد».

سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور نیز در همین روز در نشست تکریم و معارفه‌ی معاون اجتماعی ناجا گفت: «بر مبنای یک نظرسنجی برون سازمانی درباره جایگاه نهادها از نگاه مردم، پلیس در صدر کسب اعتماد مردمی است. با وجود حجم و تنوع ماموریت شاهدیم که مردم بیشترین اعتماد را به پلیس دارند».

با توجه به اینکه این دو اظهارنظر آقایان اشتری و علی‌عسکری در یک روز بیان شده است به‌نظر می‌آید که هر دو به یک نظرسنجی اشاره دارند و بر مبنای نتایج حاصل از آن نظرسنجی فرمانده نیروی انتظامی به این نتیجه رسیده که «نیروی انتظامی در صدر اعتماد مردم است» و رئیس سازمان صداوسیما نیز به این نتیجه رسیده که «صداوسیما در رأس اعتماد مردم قرار دارد».

ابهام دیگری که درباره‌ی این نظرسنجی که به گفته‌ی سردار اشتری درباره‌ی «جایگاه نهادها از نگاه مردم» بوده، قابل طرح است آن که اگر بر اساس نتایج آن صداوسیما و نیروی انتظامی به شکل همزمان در رأس اعتماد مردم قرار دارند، آیا باید به این نتیجه برسیم که اعتماد مردم به نهاهایی مانند دولت، مجلس، قوه قضاییه، سپاه، ارتش، وزارت اطلاعات، بسیج، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام و… از اعتماد مردم به صداوسیما و پلیس هم کمتر است؟!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا