خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«مشکلات موجود محصول فتنه ۸۸ است»

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: بسیاری از مشکلات موجود در حوزه های اقتصادی سیاسی و اجتماعی محصول فتنه ۸۸ است و باید این مسائل به طور شفاف و متقن برای مردم تبیین شود.

به گزارش ایسنا،  جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یوم الله ۹ دی استان تهران عصر سه شنبه ۴ آذرماه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با حضور نمایندگان دستگاه‌ها برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام سید محسن محمودی با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک میلاد امام حسن عسکری علیه السلام خواستار توجه هرچه بیشتر جامعه به حضرت ولی عصر عجل الله شد.

وی افزود: با توجه به بیماری فراگیر و مشکلات موجود باید ضمن رعایت بهداشت به وجود قطب عالم هستی امام زمان عجل الله متوسل شویم.

محمودی اهمیت حماسه ۹ دی را به عنوان یکی از قله های افتخار آفرین این حماسه ملت ایران دانست و گفت: امسال نه دی ایام فاطمیه اول است و با توجه به اینکه حضرت زهرا سلام الله پرچمدار دفاع از ولایت و بصیرت افزایی بود باید از این فرصت جهت روشنگری و خنثی‌سازی سازی توطئه های دشمنان نهایت استفاده را برد.

وی افزود: دشمنان دائما در حال فتنه انگیزی هستند که با لطف الهی تاکنون فتنه های آنان خنثی شده، ولی نه دی و فاطمیه یک فرصت استثنایی جهت مبارزه با فتنه گری دشمنان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: بسیاری از مشکلات موجود در حوزه های اقتصادی سیاسی و اجتماعی محصول فتنه ۸۸ بود و باید این مسائل به طور شفاف و متقن برای مردم تبیین شود.

وی گفت: ضمن اینکه مانند ۱۳ آبان بنابر نظر مقام معظم رهبری برای اجرای مصوبات ستاد کرونا احترام گذاشتیم و علی‌رغم گله مندی از اعلام و تصمیم گیری دیر هنگام این ستاد مراسم لغو شد ولی انتظار داریم برای برگزاری مراسم ملی و دینی دستورالعمل های بهداشتی را را تدوین کنند این نحوه تصمیم گیری ها آسیب های جدی را به همراه خواهد داشت.

وی گفت: ما برای یوم الله ۹ دی پیش بینی مراسم محدود همراه با رعایت تمام دستورات بهداشتی را خواهیم کرد ولی باید با برنامه ریزی های مناسب در فضای مجازی و تبلیغی با استفاده از ظرفیت های مساجد، هیئات مذهبی، بسیج شهرداری، دانشجویی، دانش آموزی و حوزوی اهمیت جدی داد.

محمودی از کلیه دستگاه‌ها خواست با استفاده از نظرات صاحبنظران برنامه‌ریزی مناسب را جهت گرامیداشت حماسه ۹ دی را داشته و به این شورا ارائه نماید.

انتهای پیام

بانک صادرات

پیام

  1. سخنان ایشان و همفکرانشان آدم را یاد آن پزشک تازه کاری می اندازد که به علت بی کفایتی و تبحر در تشخیص بیماری و علت آن دنبال بهانه ای می گشت که به پالان خر رسید و فهمید مریض خر خورده است ، حضرات با بی کفایتی و بی لیاقتی (….) سال کشور را تا مرز نابودی برده اند ، ولی به جای تغییر نگرش و رفتار ، هر از گاهی دنبال دستاویزی برای انتساب سوءمدیریت خود به دیگران می گردند.

  2. رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: بسیاری از مشکلات موجود در حوزه های اقتصادی سیاسی و اجتماعی محصول فتنه ۸۸ است و باید این مسائل به طور شفاف و متقن برای مردم تبیین شود.
    حرف درست ومتینی است
    باید گفت چرا مردم را ….؟
    باید گفت چرا حصر و ….؟
    باید گفت چرا ……
    اصلا به مردم چه ربطی دارد این فضولی ها . هرچه تشخیص دادیم و دادند و داد. درست و شفاف و متقن است و مردم باید اطاعت کنند چون …………..

  3. فتنه 88 یا خیانت 96 با شروع از مشهد ؟؟؟ شما دالرید درباره مشکلات کی حرف میزینید حاج آقا ؟؟ مشکل ندارید حق دارید که خبر هم نداشته باشید

  4. بجای مراسم بازی فکر حل مشکلات ثانیه به ثانیه در افزایش مردم باشید که گند زده اید. آبروی همه چیز را هم برده اید.

  5. خضرت اقا…اساسا شخص شخیص خودتان عندالله وعندالرسول چقدر به گفته هایتان اعتقاد دارید؟؟؟شفافیت را ازخودتان شروع کنید…..

  6. خضرت اقا…اساسا شخص شخیص خودتان عندالله وعندالرسول چقدر به گفته هایتان اعتقاد دارید؟؟؟شفافیت را ازخودتان شروع کنید…..اگر انصاف نیوز مارا از بلاک لیستش خارج کرده باشد….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا