خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام رئیسی به مناسبت هفته‌ی بسیج

سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه به مناسبت هفته بسیج پیامی صادر و تاکید کرد که «بسیج و همه اجزای آن مومنانه به انقلاب اسلامی و آرمان هایش عشق می ورزند و آماده هرنوع فداکاری برای تداوم و اتصال این نهضت خونین به انقلاب جهانی مهدوی عج هستند».

به گزارش ایسنا متن پیام حجت الاسلام ابراهیم رییسی درباره هفته بسیج به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجم آذرماه  ۱۳۵۸ از روزهای بزرگ و خاطره انگیز تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی است که سند تاسیس نهادی جهادی و مردمی به امضای قائد عظیم الشان انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) رسید. تاسیس شجره مبارکه بسیج بیست میلیونی ریشه در باور «مردم محور» امام راحل رضوان الله تعالی علیه داشت  که کوشید تا از اعجاز حضور مردم برای فتح همه قلل افتخار و ایستادگی بهره گیرد.

بسیج و روحیه بسیجی، ترکیبی است از ایمان عمیق به لطف و یاری خداوند متعال، دردمندی و دغدغه داشتن، آمادگی برای حضور در میدان عمل و گذشتن از خود و خواسته های خود برای تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی و خدمت به مردم ایران اسلامی و کوتاه نیامدن تا رسیدن به هدف بلند و عالی. بسیج و همه اجزای آن مومنانه به انقلاب اسلامی و آرمان هایش عشق می ورزند و آماده هرنوع فداکاری برای تداوم و اتصال این نهضت خونین به انقلاب جهانی مهدوی عج هستند.

همین روحیه است که موجب شده تا هر جا سخن از یاری به محرومان، آسیب دیدگان و دردمندان هست، هر جا سخن از تلاش جهادی برای رسیدن به اهدافی بلند و دست نیافتنی است، هر جا صحبت از فتح سنگرهای بزرگ پیش رو است، بسیج و روحیه بسیجی یکی از اولین های آن میدان باشد.

مکتب بسیج همان مکتب ارزشمندی است که امثال شهید سلیمانی به‌عنوان الگوهای بی‌بدیلِ حرکت جهانی انقلاب اسلامی از آن برخاستند و با ایمان راسخ و مجاهدت در راه خدا، نه تنها برای ملت ایران و نظام اسلامی امنیت آفریدند بلکه نقشه‌های جبهه وسیع دشمنان ملتهای مسلمان را در منطقه نقش بر آب کرده و امریکا جنایتکار را از منطقه غرب آسیا اخراج کرد.

تقویت روحیه بسیجی نیاز همیشگی ملت و مسئولان برای پیشرفت و عبور از موانع است؛ دستگاه قضایی به‌عنوان ملجأ مردم باید سرشار از روحیه و همت بسیجی باشد. روحیه بسیجی در دستگاه قضایی یعنی تلاش بی‌وقفه برای گسترش عدل، مبارزه بی‌امان و خستگی‌ناپذیر با اژدهای هفت‌سر فساد در همه ابعاد و انواع آن، دفاع از آزادیهای مشروع مردم و احیاء حقوق بر زمین‌مانده و متروک آنان، ستاندن بی‌مجامله حق مظلومان و منکوب کردن متجاوزان به حقوق مردم.

همین روحیه اگر در زمینه مبارزه با فساد، مطالبه حقوق عامه برزمین مانده و نادیده گرفته شده و مقابله با ترک فعل مسئولین به کمک قوه قضائیه بیاید، بسیاری از مشکلات امروز کشور براحتی قابل حل شدن است.

به ارواح مطهر بسیجیان شهید این خاک درود می فرستیم و از امام بسیجیان یاری می طلبیم تا سربازانی مطیع و کارآمد برای رهبر معظم انقلاب و این شجره طیبه باشیم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس قوه قضائیه

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا