خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«هیچ داروی شیمیایی، گیاهی و سنتی برای کرونا وجود ندارد»

ایرج حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت گفت: در حال حاضر ما هیچ دارویی اعم از داروهای شیمیایی، سنتی و گیاهی نداریم که درمان قطعی کرونا باشد و کلیه داروها سیکل کمکی دارند.

ایرج حریرچی پنجشنبه ۶ آذر در حاشیه ستاد مقابله با کرونای استان قزوین، در جمع خبرنگاران تصریح کرد: تست سریع در استان‌ها و شهرستان‌ها توزیع و آموزش‌های لازم انجام شده است، از روز شنبه به میزان روزانه ۶۰ هزار تست سریع انجام می‌شود و امیدوارم ظرف چند روز آینده نیز تست سریع به حدود صد هزار روزانه برسد.

وی افزود: در حال حاضر ما هیچ دارویی اعم از داروهای شیمیایی، سنتی و گیاهی نداریم که درمان قطعی کرونا باشد؛ در حال حاضر کلیه داروها سیکل کمکی دارند و هر دارویی که سیکل لازم در سازمان غذا و دارو را طی کرده باشد و مراحل تأیید علمی را بگذراند مورد تأیید است.

معاون وزیر بهداشت تأکید کرد: بعضی از داروهایی که در کشور آمریکایی و اروپایی تولید می‌شوند با قیمت ارزان‌تر در کشور تولید شده است و تأکید می‌کنم هیچکدام از داروها، دارویی قطعی کرونا نیست و هر محصولی که استاندارد لازم را دارد مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده، یادآور شد: ادامه‌دار بودن محدودیت‌ها بستگی به شرایط دارد اگر نتایج مثبت و منفی حاصل شود با توجه به آن ستاد ملی کرونا بررسی و کارشناسی لازم را انجام می‌دهد و تصمیم گیری می‌کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا