خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«تحریم‌ها برای کشور خیر و برکت است»

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: تحریم‌ها برای کشور خیر و برکت است گرچه باید تلاش‌ها برای رفع تحریم‌ها نیز انجام شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در مراسم تحویل ۳۷ دستگاه آمبولانس بازسازی‌شده و افتتاح سایت تعمیرات خودروهای امدادی ۱۱۵ جنوب غرب کشور که امروز (۷ آذرماه) در اهواز انجام شد، اظهار کرد: در کنار هر نعمتی، تهدیدهایی هم قرار داده شده است؛ اعمال این تحریم‌ها نیز نعمت و رحمت‌هایی داشته است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: نعمت اعمال این تحریم‌ها این است که روی پای خود بایستیم و متوجه شویم که ما می‌توانیم. زمانی که انسان در سختی قرار می‌گیرد، قطعا در دل همین سختی‌ها خداوند فرصت را برای انسان مهیا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: هواپیماها، قطارها و اتوبوس‌ها به دست توانمند همین نیروهای خودمان بعد از مدت مدیدی به چرخه فعالیت برگشتند. اکنون شاهد بازسازی آمبولانس‌ها هستیم که باید این موضوع به موارد مختلف تسری یابد و هر کجا ابزاری در انبارها است باید مورد استفاده قرار بگیرد.

امام جمعه اهواز بیان کرد: تحریم‌ها برای کشور خیر و برکت است گرچه باید تلاش‌ها برای رفع تحریم‌ها نیز انجام شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. خداوندا، به دل آمریکائی ها بگذار تا لحظه به لحظه تحریم های سخت و طاقت فرسا برایمان تدارک ببینند، مخالفین احتمالی تحریم ایران در آمریکا را نابود بفرما و به صلابه بکش، مخالفین داخلی را نیز دچار مار و مور و افعی های آدمخوار جهنم بگردان چرا که توان درک و فهم نعمت بودن تحریم ها را ندارند. خداوندا، ما را بشدت به تحریم ها وابسته بگردان و رفع تحریم را هرچه بیشتر از ما دور کن. خدایا مسئولان این مملکت را لحظه به لحظه با آمریکا دشمن تر کن و اعمال و گفتار آنها منتهی به تحریم مشدد از سوی آمریکا را شدتی مافوق تصور ببخش. آمین یا رب العالمین. (حاج آقا ، اگر با دعای فوق راضی شدی و آرامش یافتی، لطفا دست از سر ما بردار. در آنصورت ما نیز دعا میکنیم تمام تحریم ها به بهترین شکل ممکن، تقدیم شما و اعوان و انصارتان شوند تا حظ شان را ببرید.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا