خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کاوه رضایی به پرسپولیس می‌آید ؛ شایعه یا واقعیت

کاوه رضایی به پرسپولیس می‌آید یا خیر؟ این روزها این مسئله یکی از داغ‌ترین شایعات است. رضایی که جزو بازیکنان محبوب یحیی به حساب می‌آید آینده‌ای نامعلوم دارد.

از آنجایی که مدتی است کاوه رضایی در لیگ بلژیک مانند گذشته خوش نمی‌درخشد، شایعاتی مبنی بر بازگشت او به ایران شنیده شده است. بسیاری معتقد بودند کاوه رضایی به پرسپولیس می‌آید. علت این حدس و گمان رابطه خوب یحیی گل محمدی و کاوه رضایی است. این ارتباط بسیار صمیمی و در حد ارتباط خانوداگی است.

اما به نظر می‌رسد احتمال حضور کاوه رضایی در پرسپولیس بسیار پایین باشد، چرا که به گزارش سایت فوتبالی و به نقل از خبرورزشی این بازیکن به علت مسائل خانوادگی ترجیح می‌دهد فوتبال خود را خارج از ایران پیگیری کند.

اگر حتی این مسائل وجود نداشت هم در این اتفاق که کاوه رضایی به پرسپولیس می‌آید یا خیر مسائل مختلفی دخیل بود. مهم‌ترین نکته سابقه حضور رضایی در استقلال است که سبب می‌شود این نقل و انتقال تبدیل به یکی از پرحاشیه‌ترین خبرهای چندسال اخیر شود و با توجه به شناختی که از روحیات کاوه رضایی وجود دارد، بعید است او به دنبال به پا کردن جنجال و حاشیه باشد.

به هرحال بدون شک کاوه رضایی به دنبال پوشیدن پیراهن تیم‌ملی است پس باید منتظر ماند و دید آیا او می‌تواند در لیگ بلژیک بدرخشد یا حتی مجبور می شود برای اثبات خود به سرمربی تیم‌ملی باز هم به لیگ ایران بازگردد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا