خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد امام جمعه اصفهان از عدم تامین امنیت کافی دانشمندان

حجت‌الاسلام رهبر، امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به ترور شهید فخری‌زاده گفت: دستگاه‌های امنیتی باید رصد اطلاعاتی خود را فراتر ببرند تا دشمن نتواند دست به این جنایات بزند.  ماشین چنین فرد مهمی باید فوق امنیتی باشد و این امر نشان می‌دهد که باید هوشیارتر باشیم و در تأمین امنیت دانشمندان خود بهتر عمل کنیم.

رهبر در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص ترور محسن فخری زاده- دانشمند هسته‌ای برجسته ایران،  ضمن محکوم کردن این ترور ناجوانمردانه، اظهار کرد: همان‌هایی که سردار سلیمانی و دیگر دانشمندان هسته‌ای ایران را ترور کردند مزدوران آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه هستند. این بزدلان با این اعمال وحشیانه خود ثابت کردند که از پیشرفت روز افزون ایران اسلامی در هراس هستند.

وی با بیان اینکه داعش و منافقان هم می‌توانند در پشت این ترور باشند، افزود: مهم این است که هرکسی دست به این جنایت نابخشودنی زده مزدور آمریکا، صهیونیست‌ها و ارتجاع منطقه است و هدف از  ترور شهید فخری زاده ضربه زدن به دانش هسته‌ای و پیشرفت‌های علمی کشور است و از طرف دیگر با این اعمال قصد دارند بگویند ضد انقلاب هنوز فعال است. همچنین قصد دارند با ایجاد رعب و وحشت مردم ایران را از امنیت موجود در کشور نا امید کنند.

امام جمعه موقت اصفهان، گفت: البته دشمن در اشتباه است که فکر می‌کند با این جنایات پیروز می‌شود چرا که دقیقاً به ضررش تمام می‌شود. مردم ایران از این ترورها زیاد به خود دیده‌اند و انقلاب اسلامی با دادن همین خون‌ها و فداکاری‌ها جلو رفته است. پس بنابراین این ترورها نه اولین بوده و نه پایانی برای آن است چرا که دشمنی با انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد.

رهبر تصریح کرد: هر چقدر هم دست به این جنایات بزنند نمی‌توانند حرکت تمدنی و علمی روبه جلوی ایران اسلامی را متوقف کنند کما اینکه در گذشته هم نتوانستند و همان طور که دیدید شهادت سردار سلیمانی سبب همدلی بیشتر مردم با نظام و سرعت دادن به خروج نیروهای آمریکایی از منطقه شد. اگر دشمن هدفش ضربه زدن به علم و اطمینان مردم به انقلاب است کور خوانده است چرا که مردم ایران از این روزها به خود زیاد دیده‌اند و هرچه دیده‌اند مقاوم‌تر و بیدارتر شده‌اند.

وی با بیان اینکه این عمل تروریستی باید دستگاه‌های امنیتی کشور را هوشیارتر کند، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های امنیتی باید رصد اطلاعاتی خود را فراتر ببرند تا دشمن نتواند دست به این جنایات بزند.  ماشین چنین فرد مهمی باید فوق امنیتی باشد و این امر نشان می‌دهد که باید هوشیارتر باشیم و در تأمین امنیت دانشمندان خود بهتر عمل کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا