خرید تور تابستان ایران بوم گردی

در نقد «سخنان هیجانی و ناپخته» رئیس سازمان تبلیغات

حجت‌الاسلام شهاب‌الدین حائری شیرازی، فرزند مرحوم آیت‌الله حائری شیرازی، نماینده‌ی سابق ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه‌ی شیراز در یادداشتی تلگرامی با عنوان «سخنان هیجانی و ناپخته» نوشت:

«حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی در صفحه شخصی خود نوشت: باید سرها را که همچون کبک در خاک فرو برده‌اند، بیرون آورند آن‌ها که با این دنائت و رذالتِ ابلیس بزرگ و اسرائیل غاصب، باز سخن از مذاکره از جنس “بده و نستان” می‌زنند!

حجت بر که تمام نیست!؟ همه می‌دانند ما ضعیف نیستیم؛ اما تجربه‌ی تلخ کوتاه آمدن جلوی دشمن، وقاحت او را از حد گذرانده و گرفتاری مستضعفین را شدیدتر کرده.

خاک بر سری که ترجیح می‌دهد پدرکشتگی و خباثت کینه‌توزانه دشمنان قسم‌خورده و خون‌ریز این ملت مظلوم و قهرمان را به روی خودش نیاورد!

جنگ است، جنگ! وقتی حاج قاسم‌مان را زدند و خلاف نظر رهبرمان، انتقام سخت واقعی‌مان دیر شد، دشمن قدّار، حریص گشت و طمع کرد.

جنگ است با همه‌ی معانی و ملزوماتش! در هر نبردی عوامل چندی، از طراحی نقشه‌ی مؤثر تا آرایش متناسب جنگی، مهم‌اند اما مهم‌ترین عامل به حکم نهج‌البلاغه‌ی علی‌(ع)، اراده‌‌ی ایستادگی است. باید ایستاد و با عمل، همگان را دعوت کرد به ایستادن.

این مردم که به قول امامشان اما، تا آخر ایستاده‌اند و مرور می‌کنند صدای غیرت ما مسؤولین را. وای به حال واداده‌ها در همه‌ی جناح‌ها…!»

حاشیه:

سوالی برای بنده مطرح است

ایشان وقتی شماتت میکند که انتقام سخت از خون شهید سلیمانی نگرفتیم دارد چه کسی را خطاب میکند؟

نیروهای نظامی که امکان انتقام گرفتن دارند تحت نظر چه کسی به وظائفشان عمل میکنند؟

ادبیات این جوان از طرفی موجب بالا رفتن توقعات و سَرخوردگی بیشتر ملت خواهد شد.

و از طرف دیگر لحن هتک آمیز او نسبت به مسئولین، خلاف شرع است چنانچه رهبری تذکر به حرام بودن آن دادند .

کاش بجای ورود به حوزه مسئولیت دیگران وتعیین تکلیف برای آنها، مروری به عملکرد خود در دهه محرم و تاکید بر برگزاری جلسات عزاداری در تکایا وحسینیه ها مینمودند که به زعم بسیاری در وضع کنونی کرونا موثر بوده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. قبلا عرض کردم : ما به سلبریتی معمم نیاز نداریم: به عالم مهذب عاقل نیازمندیم : دروس متروک افتاده و حاشیه بجای اصل نشسته است. یا روزآمدی نیست یا خودسازی . سیاست اصل اصول شده و دیانت، عقلانیت، حقیقت و صداقت را به فرع فروع تبدیل کرده است. از میزان (المیزان) طباطبایی رسیده ایم به نامه ها و جواب نامه های شیخین شورای نگهبان : یزدی و لاریجانی

    2
    2
  2. هرچه تاکنون از علی (ع) خرج کرده اید، کافی نبوده که هنوز هم استنادات خود را به وی نسبت میدهید!!؟ به کدام رفتار و منش و مرام علی ابن ابیطالب (ع) عمل کرده اید که حالا برای بیان مقصودتان از نهج البلاغه وام میگیرید!؟ به اندازه کافی شما اثبات کرده اید که هیچ نسبتی با مولی الموحدین ندارید و فقط برای اهداف تان ابزار و وسیله ای است. دست از سر علی و دین علی بردارید و بیش از این موجبات وهن علی و دین علی نشوید.

    3
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا