خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روحانی: به جنایت ترور فخری‌زاده پاسخ می‌دهیم اما…

رئیس‌جمهور روحانی با اشاره به ترور شهید محسن فخری‌زاده گفت: ملت ایران و مسوولان شجاع‌تر و غیورتر از آن هستند که این اقدام جنایتکارانه را بی‌پاسخ بگذارند و مسئولین مربوطه به موقع و مناسب، پاسخ این جنایت را خواهند داد اما ملت ایران هوشمندتر و حکیم‌تر از آنند که در دام توطئه صهیونیست‌ها بیفتند. آنها در فکر ایجاد یک آشوب و بلوا هستند. بدانند ما دست آنها را از پیش خواندیم و آنها موفق نخواهند شد به اهداف خبیثانه خودشان دست پیدا کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اظهارداشت: مردم کشور ما و مردم جهان در جریان یک اقدام تروریستی بودند که دشمنان ایران علیه یک پژوهشگر و دانشمند ایرانی که ماه‌های اخیر وقت خود را صرف کرونا و پژوهش و ساخت کیت‌ها در این زمینه اختصاص داده بود و برای خودکفایی کشور در دارو و تجهیزات، بخش پژوهشی در وزارت دفاع که ایشان مسئول آن بود،  کار زیادی را انجام دادند و این بخش توانست بخشی از نیازهای مردم را در زمینه مقابله با کرونا این بخش تولید کرده و در اختیار ما قرار دهد.

رییس جمهوری گفت: این ترور وحشیانه نشان می‌دهد که دشمنان ما در هفته‌های پراضطرابی هستند، هفته‌هایی که احساس می‌کنند دوران فشار آنها کم می‌شود و شرایط  جهانی تغییر می‌کند و برای آنها این چند هفته مهم است که حداکثر استفاده را از این روزها ببرند تا هم بتوانند شرایط نامطمئنی را در منطقه به وجود بیاورند و هم توجهات جهانی از ترور و ارعابی که در مناطق اشغالی این روزها به وجود آورده بودند، به مشکلات و مسائل دیگر معطوف شود.

وی یادآورشد: همه اتاق‌های فکر و همه دشمنان ایران به خوبی بدانند ملت ایران و مسئولین کشور شجاع تر و غیورتر از آن هستند که این اقدام جنایتکارانه را بی‌پاسخ بگذارند. به موقع و مناسب، مسئولین مربوطه پاسخ این جنایت را خواهند داد.

روحانی افزود: ملت ایران هوشمندتر و حکیم‌تر از آنند که در دام توطئه صهیونیست‌ها بیفتند. آنها در فکر ایجاد یک آشوب و بلوا هستند. بدانند ما دست آنها را از پیش خواندیم و آنها موفق نخواهند شد به اهداف خبیثانه خودشان دست پیدا کنند.

رییس دولت تدبیر و امید افزود: هم رژیم صهیونیستی و هم آنها که ضد ایران هستند، بدانند مسیر توسعه کشور و مسیر تحقیقات کشور با سرعت ادامه خواهد یافت و با از دست رفتن شهید فخری‌زاده، فخری زاده‌های فراوان کمر همت خواهند بست و در این صحنه وجود او که الان در جمع ما نیست جبران خواهند کرد.

خبر تکمیل می‌شود…

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا