خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بودجه چند میلیاردی برای جشنواره عمار

سیدمرتضی حسینی خبر داد: دولت قبل برای جشنواره فیلم عمار بودجه‌ای 4 میلیاردی تصویب کرده بود.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت سیدمرتضی حسینی خبر داد که: این دوره جشنواره فیلم عمار در حالی ، جمعه 20 دی‌ماه، به کار خود پایان داده است که در دولت قبل برای آن بودجه‌ای 4 میلیاردی تصویب شده بود اما دولت این تعهد را پرداخت نکرد و در دوره فعلی هم از بودجه دولتی بی‌بهره ماند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس درباره تصمیم دولت روحانی در این باره خبر داده است که: در دولت فعلی هم قرار بود بودجه‌ای معادل یک میلیارد تومان به این جشنواره پرداخت شود که این امر نیز محقق نشد و برگزارکنندگان جشنواره مجبورند بودجه خود را از سازمان‌های مختلف گدایی کنند.
اما این اظهار نظر نماینده مردم قزوین در حالیست که رییس سازمان سینمایی وزارت ارشاد معقتد است که جلسه‏ای برای تعیین بودجه برگزار نشده است. در همین باره رییس سازمان سینمایی درباره بودجه جشنواره و انتقادهای مسئولان جشنواره عمار گفته است: ما جلسه مفصلی با برگزارکنندگان جشنواره داشتیم که در آن درخواستی کلی مبنی بر حمایت داشتند و ما هم به شکل کلی برای حمایت از این جشنواره پاسخ دادیم. در واقع این درخواست ها به صورت مشخص مطرح نشد و جلسه کارشناسی دقیقی برای برآورد بودجه و هزینه نداشتیم.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا