خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ادبیات عجیب یک خبرگزاری: «تخریب خادمان ملت توسط کاسبان»

خبرگزاری ایسنا متنی را با ادبیاتی عجیب و غیرحرفه‌ای در حمایت از وزیر جدید صمت منتشر کرده است.

این خبرگزاری روز گذشته در متنی با تیتر «راه سخت رزم‌حسینی در صنعت، معدن و تجارت»، نوشته است که وزیر جدید «در گام نخست و در راستای شفاف‌سازی، مدیرعامل یکی از صندوق‌های مهم زیرمجموعه این وزارتخانه تودیع شد تا خون تازه‌ای به رگ‌های صادرات کشور دمیده شود که بلافاصله با موجی از تخریب‌ها در رسانه های مجازی مواجه شد.»

بخشی از این متن که الفاظ عجیبی در آن به‌کار رفته است در پی می‌آید:

«

حوزه «فولاد» دیگر حوزه مهم اقتصادی زیر مجموعه وزارت صمت است. برخی کاسبان این حوزه که منافع‌شان را در مقابل سیاست های رزم حسینی در خطر دیدند، با فضاسازی‌های ناحق، تصمیمات جسورانه و کارشناسی وزارت صمت را مورد نقد قرار داده و به تخریب خادمان ملت در این وزارتخانه مهم اقتصادی می پردازند.

بی شک رزم‌حسینی در ادامه، راه پر پیچ و خمی پیش روی خواهد داشت و کاسبان اقتصادی برای نیل به اهدافشان هم از ابزار قدرت استفاده خواهند کرد و هم از ظرفیت رسانه‌های رسمی و غیررسمی.

هدف نهایی این نوع تلاش‌ها، ایجاد هزینه برای تغییرات احتمالی در مدیریت‌های ارشد و میانی وزارتخانه است! روشی که منفعت‌طلبان برای جلوگیری از تحول در وزارت صمت همواره در دستور کار داشته‌اند.

در وزارتخانه‌ای که ۱۴ معاون وزیر، ۵۰ مدیرکل ستادی در تهران و صدها مدیرعامل و هزاران عضو هیات مدیره دارد، رزم‌حسینی در مدت دو ماه پس از شروع به کارش، تنها دو معاون وزیر، دو مدیرعامل، یک مدیرکل و سه مشاور منصوب کرده است. یکی از معاونان وزارتخانه را نیز در معاونت دیگری به‌کار گرفته تا ثابت کند ملاک برای او کار و تخصص افراد است.

مقابله با مافیای فولاد، خودرو، ارز، معادن و … هزینه دارد و نیازمند عزمی راسخ است. رزم حسینی در مسئولیت های پیشین خود ثابت کرده مرد عمل است و از هزینه دادن به خاطر کشور، مردم و انقلاب نمی‌هراسد.

»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا