خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تکذیب اظهارنظر نتانیاهو درباره ترور محسن فخری‌زاده

وزیر اطلاعات اسرائیل در گفت‌و‌گو با یکی از رسانه‌های این رژیم اعلام کرد: بنیامین نتانیاهو در سخنان اخیر خود اشاره ای به دخالت در ترور «محسن فخری زاده» نکرده بود.

به گزارش فارس به نقل از وبگاه «تایمز اسرائیل» «الی کوهن» وزیر اطلاعات رژیم اسرائیل در گفت‌و‌گو با رادیو ارتش گفت که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر (رژیم) اسرائیل در سخنان اخیر خود (روز جمعه) در مورد دستاوردهایش  هیچ اشار‌ه‌ای  به دخالت آویو در ماجرای ترور محسن فخری زاده نکرده بود.

کوهن افزود: «او در حال اشاره به گفت‌‌وگوهایش با کشورهایی بود که پیشتر اسرائیل با آن‌ها رابطه نداشت.»

وزیر اطلاعات رژیم اسرائیل در ادامه گفت:«حذف محسن فخری زاده از جهان  به خاورمیانه و تمام جهان کمک کرد. هرکسی که در ساخت جنگ افزار اتمی نقش فعال داشته باشد، محکوم به نابودی است.»

بنا بر این گزارش این در حالی است که یک مقام اطلاعاتی غربی شنبه شب به صراحت گفت که ترور «محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران نقشه دیرباز رژیم صهیونیستی برای خرابکاری در برنامه هسته‌ای ایران بوده است.

یک مقام اطلاعاتی غرب که به‌نام وی هیچ اشاره‌ای نشده نیز شنبه شب در گفت‌‌وگو با «شبکه 12 تلویزیون» رژیم اسرائیل گفت، کشتن دانشمند برجسته هسته‌ای ایران اوج برنامه بلند مدت اسرائیل برای خرابکاری در برنامه هسته‌ای ایران بود.

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» روز شنبه با استناد به اظهارات روز جمعه بنیامین نتانیاهو بعد از این ترور اشاره کرد و نوشت که این اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی می‌تواند اشاره تلویحی به دست داشتن این رژیم در ترور دکتر محسن فخری زاده باشد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا