خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محمود فکری باید به‌سختی مجازات می‌شد

مهدی میرابی، نویسنده و روزنامه نگار در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز با عنوان «فکری باید سخت مجازات می شد نه یک جلسه!» نوشت:

فقط دو هفته کافی بود تا سرمربیِ جدید استقلال ثابت کند، ردای مربی گریِ این باشگاه برایش گشاد است و باید خود را بزرگتر کند تا اندازه ی قامتش شود!

متاسفانه در فوتبال کشور ما قبح این قبیل لفاظی‌ها ریخته شده و عاملان آن نه خود را مقصر می دانند و نه بابت رفتار زشت و شنیع خود عذرخواهی می کنند. و در مواردی که اسنادی به این واضحی (صدا و تصویر) وجود نداشته باشد عمل خود را انکار هم می کنند. (شبیه کتک کاری خبرنگار شیرازی در مشهد که به طرز وحشتناکی زیر مشت و لگد سرمربی وقت پیام خراسان از حال رفت!)

از آنجا که فوتبال در کشور ما “ویترین” همه‌ی ورزش ها به حساب می آید و اسطوره های این ورزش برای کودک و کهنسال “الگو” محسوب می شوند. ضروری است که اعضای آن دوچندان مراقب اخلاق و رفتار خود باشند. در ضمن مدیریت آن هم باید به دست افراد شایسته و نخبه بیفتد. اما آنچه عملاً مشاهده می کنیم عکس خواسته‌ی عموم در جریان است و دارد اتفاق می افتد. فحاشی و بد دهنی میان(مربیان، بازیکنان و تماشاچیان) بسیار رایج است و همچون گذشته به قوت خود باقی است. از طرفی از فدراسیون هم چیزی نگوییم بهتر است که با ثبت قراردادهای مشابه ترکمنچای، خزانه اش به یغما رفته و عواملش فراری و متهم و مجرم شناخته شده اند. به گونه ای که فعلاً بی صاحب مانده است.

با این حال نکته ی عجیب در این خصوص بیانیه باشگاه استقلال بود. به جای آنکه پذیرای اشتباه سرمربی خود باشند و او را مجاب به عذرخواهی کنند، تا خدشه ای بیش از اینها به اعتبار سرمربی و باشگاه استقلال وارد نشود، تلویحاً به حمایت از او برآمدند و رفتارش را توجیه کردند.

این عذر بدتر از گناه ثابت کرد “نه اعضای کادر فنی و نه مدیران فعلی” نماینده شایسته ای برای هدایت این باشگاه بزرگ هستند.

انتهای  پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا