خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ترامپ: اتفاق‌های بسیار مهمی در حال رخ دادن است

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا با اشاره به اعتراضات خود به نتایج انتخابلت ۲۰۲۰ در توییتی نوشت: اتفاق‌های بسیار مهمی در حال رخ دادن است؛ اصلا نمی‌شود که ما این انتخابات را باخته باشیم.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ در یک سری پیام‌های توییتری نوشت: تعداد آرایی که کمپین ما در پنسیلوانیا به چالش کشیده است، بسیار بسیار بیشتر از ۸۱ هزار اختلاف رای است. حتی نزدیک به آن هم نیست. تقلب و اقدام غیرقانونی، بخش بزرگی از این پرونده هستند. اسناد تکمیل شده است. ما فرجام‌خواهی می‌کنیم!

ترامپ همچنین نوشت: اتفاق‌های بسیار بزرگی در دعاوی مختلفی که ما درباره این حقه انتخاباتی به جریان انداخته‌ایم، رخ می‌دهد. همه می‌دانند که این انتخابات متقلبانه بود. آنها می‌دانند که بایدن تعداد رای بیشتری از جامعه سیاه‌پوست نسبت به اوباما به دست نیاورده و قطعا ۸۰ میلیون رای ندارد. نگاه کنید که چه اتفاقی در دیترویت، فیلادلفیا و دیگر نقاط افتاده است!

رئیس جمهوری آمریکا همچنین گفت: هیچ وقت از ما درباره این داستان مضحک و یک‌جانبه خودشان درباره امنیت انتخابات که یک جوک بین‌المللی است، سوالی پرسیده نشد. انتخابات ۲۰۲۰ ما، از دومینیون (ماشین رای شماری) ضعیف تا بخشی که مملو از رای پستی بدون توضیح بود، احتمالا ناامن‌ترین مورد تا به امروز بوده است!

به ادعای دونالد ترامپ، دموکرات‌ها در سراسر آمریکا متحمل “ریزش آرا” شدند.

او همچنین نوشت: این واقعیت دارد. در تمام مجالس ایالتی و در واشنگتن کار ما عالی بود. بنابراین من این اتهام بزرگ را رهبری کردم و من تنها کسی هستم که باخته است؟ نه اینطور نیست. این تقلب بزرگی بود، یک انتخابات متقلبانه!

ترامپ همچنین ادامه داد: پنسیلوانیا می‌تواند اینطور ادامه دهد، همانطور که چندین سال پیش کرد. اتفاق‌های بسیار مهمی در حال رخ دادن است! اصلا نمی‌شود که ما این انتخابات را باخته باشیم!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا