خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رئیسی خواستار شناسایی و انهدام «شبکه نفوذ» شد

سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه گفت: دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی در شناسایی و انهدام شبکه نفوذ در جای جای کشور و کسانی که از داخل به دشمن سیگنال توطئه می‌دهند، لحظه‌ای درنگ نکنند.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، سید ابراهیم رئیسی، امروز طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضائیه، اظهار داشت: شهید فخری‌زاده قهرمان «بی‌اثرکردن تحریم و تهدید» دشمن در حوزه هسته‌ای و دفاعی است؛ با اینکه بیشترین تهدید و تحریم در حوزه صنایع هسته‌ای و دفاعی کشور بوده ولی فخری‌زاده‌ها و شهریاری‌ها با قدرت‌آفرینی در این حوزه، تحریم‌ها را بی اثر کرده‌اند.

رئیس قوه قضاییه بیان داشت: منطق تولید قدرت با وجود تحریم و فشار، الگوی جوانان امروز کشور در همه حوزه ها از جمله حوزه اقتصادی است؛ جریان تحریف در حال القای ترس و یاس و تسلیم در برابر دشمن است؛ قوی شدن در همه عرصه هاست که جریان تحریف را مفتضح و جریان تحریم را ناامید خواهد کرد.

رئیسی بیان داشت: دادستان کل کشور با همکاری ستادکل نیروهای مسلح، سازمان قضایی نیروهای مسلح، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کارگروه ویژه‌ای برای تعقیب عاملان و آمران ترور تشکیل دهد؛ دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی در شناسایی و انهدام شبکه نفوذ در جای جای کشور و کسانی که از داخل به دشمن سیگنال توطئه می‌دهند، لحظه‌ای درنگ نکنند. در انجام اقدامات بازدارنده نسبت به دشمن، نباید کوتاهی کرد، چراکه دشمن فقط منطق قدرت را می‌شناسد.

رئیس دستگاه قضا گفت:  تحریم و ترور دو روی یک سکه هستند؛ غربی‌هایی که در مقابل ترور دعوت به خویشتنداری می‌کنند، در واقع به تروریست‌ها چراغ سبز نشان می‌دهند؛ امید بستن به رفع تحریم بامذاکره خطاست؛ تجربه نشان داده که در مقابل اهل «تحریم و ترور»، فقط باید قوی شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا