خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آغاز رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از ۲۰ اسفند

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آغاز رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از ۲۰ اسفند گفت: پذیرش حضوری در مراکز اسکان از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد.

سایت صبح ساحل به نقل از تسنیم نوشت: «سید سعید مقدم‌زاده؛ مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره اسکان نوروزی فرهنگیان اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش با ارائه خدمات ارزان و فراگیر در تمام نقاط کشور بار سنگینی از دوش متولیان گردشگری کشور برداشته و نقش مهمی در توسعه گردشگری و رونق اقتصادی در مناطق محروم کشور داشته است.

او افزود: تلاش شده است، ارتقای سطح کیفی خدمات در جهت حفظ و ارتقای شأن و جایگاه فرهنگیان با حداقل هزینه و حداکثر خدمات باشد.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه پذیرش فرهنگیان به دو روش حضوری و رزرو اینترنتی انجام می‌شود، گفت: فرهنگیان می‌توانند از تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ با استفاده از سامانه متمرکز اسکان به آدرس Eskan.medu.ir نسبت به رزرو اینترنتی مراکز اسکان نوروزی اقدام کنند.

او بیان کرد: پذیرش حضوری فرهنگیان از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ است.

مقدم زاده ادامه داد: پیش بینی می‌شود در نوروز ۱۴۰۳، ۴۲۰ هزار خانوار به تعداد یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر درمراکز اسکان آموزش و پرورش پذیرش شوند همچنین ۵ استان که بیشترین فراوانی پذیرش مسافران در نوروز ۱۴۰۲ را داشتند، استان‌های فارس، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان و یزد است.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: افرادی که در مراکز اسکان نوروزی پذیرش می‌شوند تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند همچنین مدارس نوساز، بزرگ و با دسترسی آسان به طرح اسکان نوروزی اختصاص می‌یابند.

ظرفیت‌هاظرفیت‌های نوروز ۱۴۰۲ظرفیت‌های نوروز ۱۴۰۳
تعداد مدارس۶.۶۵۰۶.۷۰۴
تعداد کلاس۵۹.۷۰۰۶۱.۴۵۱
تعداد مراکز آموزشی- رفاهی۴۰۵ مرکز۴۲۴ مرکز
تعداد اردوگاه۳۰۰ (۳۰۰۰ سوئیت)۳۰۰ (۳۰۰۰ سوئیت)
تعداد پردیس دانشگاه فرهنگیان۵۰ مرکز (۲۰۰۰ خوابگاه)۵۰ مرکز (۲۰۰۰ خوابگاه)
عوامل اجرایی۱۹.۸۰۰ نفر۲۰.۱۵۸ نفر
آغاز رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از ۲۰ اسفند

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا