خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جزئیات عمل سخت پادوانی به روایت سرتیم پزشکی استقلال

 امین نوروزی پزشک استقلال می‌گوید عمل جراحی روی پادو موفقیت آمیز بوده اما اینکه مشخص شود او در زمین بازی چقدر آسیب دیده ، ماه‌ها زمان می‌برد.

 امین نوروزی در ساعات اولیه صبح یکشنبه در گفت و گو با خبرآنلاین؛ درباره شب کابوس وار استقلال و عمل سخت انجام گرفته روی لئوناردو پادوانی توضیح داد. او گفت عمل با دقت زیاد انجام گرفته و موفق بوده است اما نتیجه اینکه چه اتفاقی برای پادو افتاده و میزان جراحت او چقدر بوده ممکن است ماه ها به طول بیانجامد.

او به خبرنگار ما گفت:«پادو بعد از آن صحنه سخت ، آسیب های زیادی دیده بود. وقتی به بیمارستان منتقل شد ، پزشکان با بیماری روبرو بودند که هم خونریزی داشت ، هم شکستگی در جمجمه و هم متاسفانه شکستگی مهره گردن که فشار زیادی را به نخاع او وارد کرده بود و سبب شده بود هیچ رفلکس بدنی نداشته باشد.»

به همین دلیل بلافاصله کمیسیون پزشکی برای این بیمار از تهران و اهواز انجام شده و تصمیم به عمل گرفته می شود. نوروزی در این باره توضیح داد:«عمل سخت ، ظریف و طولانی بود. چون بایستی مهره گردن جا می افتاد و نخاع در حالت طبیعی بدن قرار می گرفت. خوشبختانه این عمل سخت که توسط دکتر ستوده ، پزشک باشگاه و 4 متخصص جراح خوب در اهواز انجام گرفت ، با بهترین حاصل به پایان رسید. عملی طولانی و البته دشوار که تا بامداد امروز به طول انجامیده است.»

این اما پایان کار نیست چون ضربه به نخاع بوده و فشار روی این شبکه مهم عصبی بدن بوده، ممکن است تا ماه ها عوارض این فشار ادامه داشته باشد. نوروزی دراین باره ادامه داد:«راستش الان پادو به هوش آمده است. خونریزی او کنترل شده و شکستگی جمجمه در حالت استیبل است. حال بالینی بیمار تحت کنترل است اما اینکه میزان صدمه وارده به او چقدر بوده ، با خداست. زمان می برد تا بتوانیم اظهار نظر کنیم. اینکه آن فشار چقدر به نخاع و اندامش آسیب وارد کرده است را تنها زمان و تمرینات بازتوانی مشخص می کند. راستش امیدوارم با دعای خیر هواداران خوب مان و لطف خدا، این خطر به خیر بگذرد و پادو هرچه سریعتر سلامتی اش را بدست بیاورد. پزشکان ما همه آنچه در توان شان بوده را انجام داده اند و دیگر باقی مسائل با خداست.»

او درباره ادامه روند درمانی این بازیکن هم گفت:«او حتما باید به تهران منتقل شود و اینجا هم یک عمل دیگر در پیش دارد که فعلا خیلی ضروری نیست اما نمی دانیم چه زمانی می توان برای او امکان سفر به تهران را فراهم کرد و پزشکان اجازه انتقال هوایی بیمار به تهران را می دهند. فعلا باید منتظر بمانیم و دعا کنیم که انشالله آسیب ها خیلی جدی و جبران ناپذیر نباشد. از همه می خواهم صبر داشته باشند و توکل»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا