خرید تور تابستان ایران بوم گردی

موضع متفاوت دو مخالف برجام درباره‌ی طالبان

هیاتی از طالبان در دوحه به سفارت ایران رفته و ترور شهید محسن فخری زاده را محکوم کرده‌اند؛ اتفاقی که مخالفان وزارت خارجه دو برخورد متفاوت با آن داشته‌اند.

به گزارش انصاف نیوز، احمد نادری نماینده‌ی اصولگرای مجلس و از مخالفان دولت و برجام، در موضعی در این باره در توییتر نوشت: طالبان یکی از جنبش های اصیل منطقه و با زمینه قوم پشتون است. حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوحه را بایستی به فال نیک گرفت. همکاری با آنان می تواند به گسترش ثبات در جامعه افغانستان و جلوگیری از نفوذ گروه هایی همچون داعش منجر شود.  نباید دردام بازنمایی های اشتباه رسانه های آمریکایی از آنان بیفتیم.

از سوی دیگر، حسین دهباشی، مستندساز و از مخالفان دولت و برجام، در صفحه‌ی شخصی خود در واکنش به این خبر نوشت: به این عکس و نوشته‌اش که در صفحه‌ی توئیتر به اصطلاح سفیر ایران در دوحه منتشر شده، خوب نگاه کنید. بله! چشم‌هایتان اشتباه نمی‌بیند و احساس تهوع‌تان بی‌جهت نیست! در روزِ رُندِ ۹۹/۹/۹ عالی‌ترین نماینده‌ی واخ در قطر، نه فقط با اراذلِ طالبان را به سفارت ج.ا که عرفا بخشی از سرزمین ایران محسوب می‌شود راه داده که بی‌شرمنده با ایشان عکس یادگاری گرفته و وقیحانه آن‌ها را جنبش نامیده است!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا