خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علیرضا محجوب: اگر کسی در انتخابات نیاید خودش ضرر می‌کند

علیرضا محجوب، دبیرکل خانه کارگر با اشاره به برخی مطالب مطرح‌شده درباره‌ی ضرورت عدم مشارکت در انتخابات یازدهم اسفند گفت: اگر کسی در انتخابات نیاید خودش ضرر خواهد کرد.

آقای محجوب در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگار انصاف نیوز گفت: تشکیل یک فراکسیون اقلیت از میانه‌روها در مجلس آینده کار سختی است. البته با توجه به فضای موجود امیدواریم اینطور شود.

او درباره‌ی اینکه فایده‌ی تشکیل چنین فراکسیونی چیست، گفت: حتی یک نفر هم می‌تواند در مجلس اثرگذار باشد. اگر کسی در انتخابات نیاید خودش ضرر خواهد کرد.

دبیرکل خانه کارگر درباره‌ی ایجاد محدودیت برای فعالیت انتخاباتی این نهاد صنفی گفت: طبق قانون انتخابات که چندی قبل ابلاغ شد منع فعالیت انتخابات تشکل‌های صنفی را داریم‌. مشغول رایزنی و نظر گرفتن از وزارت کشور درباره‌ی خانه کارگر هستیم. در این ارتباط انتقادات خود را مطرح کردیم و در مجلس هم تلاش‌هایی شد اما در نهایت شورای نگبهان تصمیم گرفته که فعالیت صنفی و حزبی جدا باشد.

محجوب درباره‌ی انتخابات آینده و ترکیب مجلس دوازدهم گفت: حتما با نگاه خوبی به آینده نگاه می‌کنیم و امیدواریم در مجلس دوازدهم وضعیت بهتری را نسبت به مجلس یازدهم شاهد باشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تا چند سال کارگران را زیر خط فقر نگه خواهی داشت نماینده خوب بیش از دو دوره یا پیر است یا حرفی براز زدن ندارد

  2. نخیر جناب محجوب، آنکه ضرر میکند کسی است که به بر اثر رأی ندادن مردم پایش به مجلس نمیرسد تا از مواهب بیشمار آن بهره‌مند شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا