خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«آنچه در قم درباره فیزیک گفته می شود را جدی نگیرد»

خبرآنلاین نوشت: عبدالحسین خسروپناه، معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در اظهاراتی عجیب عنوان کرده بود؛ «شهید فخری زاده فقط به دنبال این نبود که بین فلسفه و فیزیک ارتباط برقرار کند و به عنوان یک معلم فلسفه فیزیک حرف بزند، بلکه به دنبال این بود که یک پیوند فلسفه اسلامی با فیزیک و تکامل فیزیک بود، چون می‌گفت دانش در حد مرزی‌اش هست و هنوز فیزیک خیلی عقب است و معتقد است با پیوند فیزیک و فلسفه اسلامی می‌توان فیزیک را ارتقا داد و تکامل بخشید.:

حجت الاسلام رسول جعفریان، در واکنش به این اظهارات در توئیتی نوشته است؛

«حرف های آقای …درباره فیزیک و فلسفه و انتسابش را به شهید فخری زاده خواندید. من خواهشم این است که کسی در بیرون از قم، آنچه در اینجا ،قم، درباره فیزیک، طب و نجوم و مانند اینها گفته می شود را جدی نگیرد. می دانم نمی گیرید برای تاکید عرض می کنم. دانشگاه ها فکری به حال خودشان بکنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تامرد سخن نگفته باشد عیب وهنرش نهفته باشد…….اقای خسروپناه دوست نداشتم چنین بگویی…عندا….دیگر دهانم بسته شده است…..

  2. یادش بخیر استادی داشتیم که می گفت اگر در مباحث علمی ، خصوصاً ، از کلمات و عبارات سنگین و ترجیحاً علمی ولو غیر مرتبط و حتی بی ربط استفاده کنید باعث می شود چنانچه طرف مقابل قادر به فهم سخنان شما نشد ، آن را حمل بر جهل و بی دانشی خود نماید ، نه مهمل گویی شما ، حالا حکایت این دوستان است ، بنده وقتی سخنان جناب خسرو پناه در خصوص فلسفه اسلامی و فیزیک و ربط همه اینها با عرفان را خواندم ، ابتدا گمان کردم منِ حقیرِ سراپا تقصیر و جاهل ، چیزی از ارتباط بین این دو و ایضاء کشف !! دارونای کرونا توسط دانشمند هسته ای نمی فهمم ، ولی با توضیحات حجه الاسلام جعفریان فهمیدم گویا جناب خسروپناه دورادور بیش از بنده حاضر در کلاس ، به توصیه استاد بنده عمل می نموده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا