خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شهرداری در «کارواش سعادت‌آباد» مقصر شناخته شد

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به گزارش کمیسیون نظارت و حقوقی این شورا از حادثه نزاع در کارواش سعادت‌آباد گفت: شهرداری در این حادثه مقصر شناخته شد.

محسن پیرهادی در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه گزارش حادثه کارواش را کمیسیون نظارت و حقوقی شورا تهیه کرد، گفت: این گزارش را به رئیس شورای شهر تهران ارائه کرده‌ایم.

وی با تأکید بر این موضوع که مباحث حقوقی و مالکیت و واگذاری حادثه کارواش را گذاشته‌ایم تا مراحل قانونی و حقوقی خود را طی کند،‌گفت: اما نسبت به درگیری رخ داده در حادثه کارواش شهرداری مقصر است. چرا که بدون مجوز قانونی وارد ملک شده است.

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران، گفت: شهرداری برای ورود به ملک مجوز نداشته و کل درگیری و نزاع شهرداری مقصر بوده است چرا که بدون مجوز دستگاه قضا وارد شده است.

به گزارش فارس، در بهمن ماه سال  94 ماموران شهرداری تهران با مشارکت عده‌ای دیگر، با حمله شبانه به یک کارواش متعلق به مسجد قدس در سعادت آباد، کارگران این کارواش را مجروح کرده و اموال و دارایی های آن را تخریب کردند.

با وجود اسناد و مدارکی که هیأت امنای مسجد در اختیار دارند اما شهرداری ادعا کرده که ملک این کارواش متعلق به شهرداری است و رسانه ها را متهم به بزرگنمایی در این حادثه کردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا