خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علی لاریجانی قربانی جهل و دیکتاتوری برادرش صادق شد!

یک تحلیلگر مسائل سیاسی درباره‌ی حضور علی لاریجانی در انتخابات 1400 می‌گوید: علی لاریجانی یک مدیر دلسوز، خوش فکر و بزرگی است که به دلیل ضربه بزرگی که از بردارش صادق لاریجانی خورد، در سپهر سیاسی کشور تخریب شد.

مصطفی فقیهی مدیرمسئول سایت انتخاب درباره‌ی احتمال حضور لاریجانی در انتخابات 1400 و همچنین ادامه حضور محمدجواد ظریف در کابینه او به انصاف نیوز گفت: آقای لاریجانی به واسطه اعتماد رهبری و دوستی و هماهنگی دیرین با آقای ظریف این مسئولیت را گرفته‌اند و به شخصه بعید می‌دانم، با توجه به منطق و عقل سیاسی، پای به میدان انتخابات ۱۴۰۰ بگذارد.

علی لاریجانی شخصیت چند بعدی، بسیار خوش فکر، مدیر، مدبر، دلسوز و ظرفیت بزرگی‌ست که متاسفانه با جهل نزدیکانش، بسیار کمرنگ شد. ضربه‌ای که علی لاریجانی از ناحیه برادرانش، بالاخص صادق خورد، او را به نوعی در سپهر سیاسی ایران تخریب کرد؛ علی لاریجانی لااقل برای ۱۴۰۰، به نوعی قربانی جهل و لجاجت و ‌دیکتاتور درون صادق لاریجانی شد.

بارها وقتی با مقامات کشور دیدار داشتم، از تماس و دیدار مکرر لاریجانی با آن‌ها شنیدم؛ به طوریکه برخی می‌گفتند دلسوزی‌های لاریجانی برای دولت و طبعاً مردم، بسیار بیشتر از روحانی برای پیگیری حل مشکلات و معضلات کشور بود. حیف چنین شخصیتی که به سادگی به حاشیه رانده شد و امیدوارم زودتر، مورد اقبال مردم و جریان‌های سیاسی قرار گیرد.

در هر شکل اگر، معادلات سیاسی چونان دچار تحول شد که لاریجانی کاندیدای ۱۴۰۰ شد و پیروز انتخابات، حتما ظریف عنصری تعیین کننده در دولت او ، روابط بین‌الملل و وزارت خارجه خواهد بود.

متن کامل مصاحبه با مصطفی فقیهی را در لینک زیر بخوانید:

http://www.ensafnews.com/270714/%d8%b8%d8%b1%db%8c%d9%81-%db%b1%db%b4%db%b0%db%b0-%d8%b1%db%8c%db%8c%d8%b3-%d8%ac%d9%85%d9%87%d9%88%d8%b1%d8%8c-%d9%88%d8%b2%db%8c%d8%b1-%d9%84%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ac%d8%a7%d9%86%db%8c-%db%8c%d8%a7/

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. زهی خیااااال باطل، لاریجانی اگه کاندید بشه آخر هم نمیشه ، شاید انصراف بده ،شاید هم اصلأ تأیید صلاحیت هم نشه، کمترین محبوبیت رو بین هر کاندیدایی داره

    6
    3
  2. تمامی‌لاریجانی‌ها‌از‌نظر‌مردم‌سر‌وته‌یک‌کرباسند‌مردم‌از‌همه‌آنها‌متنفر‌هستند

    1
    1
  3. مردم اگر بیش تر از روحانی به علی لاریجانی فحش ندهند کمتر از او هم نمی دهند. بر خلاف وارونه نمایی مقاله ی شما، دلیل عدم اقبال مردم به لاریجانی، بیشتر برادرش فاضل لاریجانی است تا صادق لاریجانی. دلیل مهم تر، اشتهار لاریجانی به دورویی، حیله گری، قدرت پرستی پنهان در شخصیت او و سیاس بودنش است. دلیل سوم، حمایت لاریجانی از دولت روحانی است که هر چه نمره ی منفی روحانی بیشتر شود، نمره ی منفی لاریجانی هم منفی تر می شود. دلیل چهارم، نقش لاریجانی در انعقاد نطفه ی برجام است. دلیل پنجم، در قدرت قرار گرفتن چهار برادر از پنج برادر لاریجانی در مسندهای قدرت است که به نژاد پرستی سیاسی خاندان هاشمی ها شباهت دارد و آن را نیز در ذهن ها تداعی می کند. لاریجانی هاشمی بدون روتوش است، هاشمی بدون عبا و عمامه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا