خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نماینده مجلس ایران: وضعیت در آمریکا اسفناک است

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: آنقدر در داخل آمریکا شرایط سخت است که پرستاران مجبور هستند از کیسه زباله به عنوان گان بیمارستانی برای جلوگیری از ابتلا به کرونا استفاده کنند، آمریکا در خارج از مرزهای خود هزینه زیادی می کند ولی در داخل کشور آمریکا در وضعیتی اسفناک است، کشته شدگان روی هم انبار شده اند، امکانات وجود ندارد و می خواهند استفاده از گورهای دسته جمعی را آغاز کنند.

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تصمیم ضد بشری رییس جمهور آمریکا مبنی بر قطع بودجه سازمان بهداشت جهانی در این شرایط کرونا گفت: آمریکا در تمامی ابعاد از روحیه زورگویی و استکباری خود استفاده می کند، برای مثال در موضوع برجام با گستاخی تمام به تمامی قوانین بین المللی پشت پا زد و با وجود اینکه خودش پای این معاهده آمده بود یکجانبه از آن خارج شد.

وی افزود: از سوی دیگر با تحریم دارو و غذای کشور ایران تمام قوانین بین المللی را زیر پا گذاشت. علی رغم اینکه پارلمان عراق خروج آن ها را از خاک عراق رسما تصویب و اعلام کرد که آمریکایی ها از تاریخ ۱۳ فروردین در خاک عراق به عنوان متجاوز شناخته می شوند اما با گستاخی تمام به این اقدامات مداخله‌جویانه خود ادامه داده و هنوز در خاک عراق مستقر است.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس عنوان کرد: اخیرا نیز در شمال شرق سوریه برای تصرف چاه های نفتی که در مرز عراق و سوریه در داخل خاک سوریه قرار دارد تحرکاتی راه انداخت و عملا این چاه های نفت را باری دیگر تصرف کرد، با گستاخی تمام در خلیج فارس که نامش به نام سرزمین ما است حضور پیدا کرده و از روی استیصال فرمان حمله به قایق های ما را صادر می کند که اگر این عمل انجام شود چنان ضربه ای از ما خواهند خورد که نفهمند از کجا بوده است.

ابوترابی گفت: پیشتر از یونسکو خارج شد و اکنون حتی در این شرایط جهانی کرونا، بودجه سازمان بهداشت جهانی را قطع می کند، به جای اینکه بر شرایط مردم خود متمرکز باشد دست به انجام اینگونه اقدامات در سطح بین الملل می زند.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصریح کرد: آنقدر در داخل آمریکا شرایط سخت است که پرستاران مجبور هستند از کیسه زباله به عنوان گان بیمارستانی برای جلوگیری از ابتلا به کرونا استفاده کنند، آمریکا در خارج از مرزهای خود هزینه زیادی می کند ولی در داخل کشور آمریکا در وضعیتی اسفناک، کشته شدگان روی هم انبار شده اند، امکانات وجود ندارد و می خواهند استفاده از گورهای دسته جمعی را آغاز کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا