خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازگشت عادل فردوسی‌پور با گزارش فینال لیگ قهرمانان آسیا

/ با پیگیری نهادهای مسئول صورت خواهد گرفت /

نهادهای مسئول تاثیرگذار بر روند تصمیم گیری درباره‌ی عادل فردوسی‌پور با تلاش‌ها و رایزنی‌هایی که انجام داده بودند، زمینه‌ی پخش فینال جام باشگاههای آسیا با حضور عادل فردوسی پور را فراهم کرده بودند و گمان می‌شود علی فروغی برای برهم زدن این تصمیم گیری ویدئوی معروف “در مدار نبود” خود را روز پنج‌شنبه منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، فروغی بعد از اینکه برای چندمین بار جلوی تصمیم نهادهای موثر درباره‌ی بازگشت عادل فردوسی پور ایستاده بود وقتی می‌بیند تصمیم گیری در این باره در حال نهایی شدن است و گزارش فینال جام باشگاههای آسیا قرار است با صدای فردوسی پور روی آنتن برود این بخش از ویدئوی خود را که در دیدار ویدئو کنفرانسی با بسیج دانشجویی دانشگاه علامه ضبط شده بود رسانه‌ای می‌کند تا در واکنشی قابل پیش بینی، رسانه‌های موافق عادل با هجمه به او فضا را ملتهب کنند و در نهایت این تصمیم گیری عملیاتی نشود.

پیش از این هم دو نهاد امنیتی در نامه‌ای به مسئولان رده بالای صداوسیما بر لزوم بازگشت عادل فردوسی پور در خارج از قالب برنامه‌ی نود تاکید کرده بودند اما فروغی به اجرای این تصمیم تن نداده بود.

همچنین عادل فردوسی پور چند ماه بعد از کنار گذاشته شدن برنامه‌ی نود از کنداکتور شبکه سه سیما از طرق مختلف پیغام داده بود که حاضر است فقط فوتبال‌های خارجی را گزارش کند تا فشار از روی رسانه‌ی ملی برداشته شود و حتی برای آن تضمین می‌دهد که حین گزارش هیچ چیز دیگری جز موارد تخصصی فوتبال نگوید اما مدیر شبکه سه با این درخواست موافقت نکرد.

نهادهای تصمیم گیر برغم این حرکت فروغی و وضعیت پیش آمده در فضای رسانه‌ای امیدوارند تصمیم خود را برای گزارش 29 آذر عملیاتی کنند اما این احتمال هم وجود دارد که شرایط به گونه‌ای پیش رود که بازگشت عادل حداقل در عرصه‌ی گزارشگری مدتی به تعویق بیافتد.

دراین مدتی که از حذف برنامه نود می‌گذرد شبکه‌های مختلف خارج کشور به عادل فردوسی پور پیشنهاد کار داده‌اند اما او نپذیرفته است و همچنان که در گفت‌وگو با سروش صحت در یک برنامه‌ی اینترنتی تاکید کرد به گفته‌ی او حضور و کار در کشور برای فردوسی پور اولویت اول و آخر است.

راهبرد مدیر شبکه سه که در جلسات خصوصی هم بر آن تاکید می‌ورزد آن است که باید همه‌ی راههای عادل فردوسی پور را به گونه‌ای بست که او در نهایت به یکی از «شبکه‌های معاند» برود و حرف «جناح انقلابی» (به گفته‌ی فروغی) درباره‌ی خائن و نفوذی بودن او اثبات شود.

این تاکید از موضع جریان انقلابی در حالی است که تاکید شخص رهبری همواره بر جذب حداکثری و دفع حداقلی بوده است و بخش‌هایی از بدنه‌ی این جریان در این مدت پرسیده‌اند که رفتار مدیر شبکه سه، حرکت در چه مسیری است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. احسنت
      تا این [جور آدم‌ها] اینجا باشند ، آدم های خوب کشور حیف و میل میشن . حالا باز دم فردوسی پور گرم که انقدر به کشورش وفاداره. اون میز ریاست شبکه ی سه حروم فروغی باشه

      102
      2
  1. مهم نيست كه حركت مدير شبكه سه در چه مسيري است ، مهم آنستكه او به پشتوانه سد فولاديني كه در پشت سر دارد ، سر بالا بگيرد ، باد در غبغب بياندازد ، دست به كمر بزند و بگويد : اين مائيم كه مي توانيم!!

    98
    9
  2. امثال فرغی ها در تاریخ زیاد بودند وبالاخره رسوا شدنند زمستان می رود وروسیاهی برای زغال خواهد ماند
    حیف که آقا در این زمینه امری چیزی به این بچه نمیگه مثل آقای شریعتی مجری محبوب دلها که فرمودند باید بماند .کاش بعضی از آقایان به آقا بگویند که ما مردم یکی از دلخوشیهامون آقای فردوسی پور است

    73
    5
  3. وقتی راجب به این آقای فروغی کنجکاوی ب خرج دادم، دیدم که تاریخ تولدم با ایشون یکیه! و خییییلی ناراحت شدم! از اینکه یه نفر هم نسل و هم سن من داره اینطور جلوی خواست قلبی یک ملت (دیدن هر هفته ی برنامه ورزشی دلخواهشون، دیدن عادل که دیگه جزیی از خانواده های دوستدار فوتبال شده) وایساده، روحم آزرده شد! و دلم میخواد بهش بگم آقای فروغی من از شما بدم میاد! خیلی هم بدم میاد! و دنیا چقدررررر بی ارزش میتونه باشه وقتی عده ی زیادی آدمو دوست نداشته باشن!
    حیف که نمی بینمش اینارو بهش بگم!!!
    فقط میدونم عادل فردوسی پور در قلب ماجا داره. کسی که همیشه و در صنف خودش، پای حق و عدالت ایستاده و به این سادگیا نه فراموش میشه و نه از پا درمیاد!

    22
    2
  4. برای امثال آقای فروغی درمورد موضع‌گیری درباره آقای فردوسی پور فقط و فقط باید متأسفم که سخت در اشتباهند.

    63
    1
  5. متاسفانه خیلی از ماها بلدنیستیم که محاسن و خوبی های افراد را آنچنان که هست ببینیم، ممکن است فردوسی پور هم مشکلات و اختلاف نظرهایی با شبکه 3 داشته باشد، اما خدمتی که به رسانه کرده و توانسته چند ده سال با خلاقیت فوق العاده یک برنامه رو پیش ببره واقعا نیمه پر لیوان رو تشکیل داده

    مشکلات حل نشدنی نیست آقایان مدیر… می شود، اگر بخواهید

  6. ببینید من واقعا متاسفم برای این صداوسیما کلا در همه جای این مملکت ما چنین مواردی خیلی زیاده .این بابا (فروغی) عزیزم این اقا کی این ریس یه شبکه ملی بزرکی و به این این سمت رو داده بابا مگ ادم با تجربه مدیر لایق کاربلد ما نداریم یارو متولد ۶۸ نه تجربه ای ۳۲ سالشه .ادم بخته باسواد با تجربه تو این مملکت نبود که یه بچه بسیجی مدیر یه شبکه مهمی بشه که میاد یه ادم متخصص.استاد دانشکاه تهیه کننده مجری مترجم و….میاد حذفش میکنه متاسفم متاسفم برای ریس صداو سیما شما از محبوبیت ادما میترسید جواب خدا رو میخوایید چی بدید.

    14
    1
      1. حالا فروغی نمیفهمه درست !! من میگم بالا دستی فروغی هم حالیش نیست و نمیفهمه ک این احمق داره با اعصاب و روح و روان مردم بازی میکنه؟!! یکی نیست بهش بگه بتمرگ سر جات ؟ خیلی حال بهم زنی فروغی

  7. سلام به عنوان کسی که دلسوزایران می‌باشم از.مصعولینی که حرف شنوادارند تقاضا مینمایم که هر شخصی که در این مملکت باعث فرار مغزها و نیروهای جاذبه دار ازاین مملکت میشوندازقبیل اقلیم فروغی راازکار برکنار کنند تاقدر عافیت بدانندنیروهایی ازقبیل اقلیم فردوسی پور را از کار برکنار نکنند خداوند عذاب این اشخاص رازیادکند

  8. زودتر برگرد عادل با قدرت و عشق، زودتر برو فروغی با ذلت و کینه هزاران هزار طرفدار عادل، فقط برو فروغی برو

    12
    1
  9. سلام با این رویه که صدا وسیما پیش گرفته و بیننده ها رو خسته کرده کلا باید
    کسی بیاید وتحولی ایجاد کند وسلیقه ای
    قانون برای سازمان وضع نکنند هنوز دلم میخواد تلویزیون خودمون رو نگاه کنم
    اگر برام ارزش قائل شوند

  10. حداقل من دهه 60ي از تلويزيون ملي نود و فوتبالاي زنده رو ميديدم كه به لطف چنين افرادي تلويزيون بوسيدم گذاشتم كنار….. دستشون درد نكنه با همين فرمون ادامه بدن كه انشالله ما كه نه حداقل بجه هامون طعم آزادي و …. بتونن بچشن….
    راستي عاشق اون جملش شدم كه گفت ما رسانه نداريم ، شدم…. :))))

    5
    1
  11. برگرد عادل دوست داشتنی با قدرت و عشق، برو فروغی با ذلت و لعنت هزاران هزار طرفدار عادل، فقط برو برو فقط ای فروغی بد قدم

    9
    1
  12. تا این آدم های فکر منجمد و بی سواد هستند ما پیشرفت نخواهیم کرد آدم هایی که چیزی تو چنته ندارند و فقط از یک رانت استفاده کرده و به پست و مقام رسیده اند این آدم … تا حالا به خودش گفته فردوسی پور چقدر مخاطب جذب کرده و به نفع شبکه سه بوده و چقدر اوقات جوانان را پر کرده. بله فردوسی پور دست یکسری دزد و غرتگر بیت المال را رو می کرد که به با مزاج و طبع برخی سازگار نبود.

  13. سلام درود بر شرف عادل خان میهن پرست که موند و نرفت لعنت به مدیر شبکه ۳ فروغی خائن

    6
    1
  14. افرادی مانند فردوسی پور مطعلق به مردم هستند و سرمایه ملی محسوب میشن این جور رفتار با سرمایه های ملی خودکامه گی و توهین به خیل افکار عمومیت.

    5
    1
  15. علی فروغی و خیلیهای دیگه مثل فروغی که مدیران سفارشی هستند بیشتر از این هم انتظاری نیست وقتی ملاک انتخاب مدیر شد سوابق بسیج و داشتن پارتی گردن کلفت باید فاتحه اون نهاد یا دستگاه و اداره و در نهایت کل کشور را خواند

    6
    1
  16. تمام مردمی که دم از مطالبه به حق می زنند باید برای اخراج آقای فروغی توفانی در شبکه های اجتماعی ایجاد کنند مقام معظم رهبری هم سخن از جذب حداکثری زده اند و این کار آقای فروغی به نظر من جدا از اخلاق اسلامی است ایشان به خاطر جریحه دار کردن دل ملت شریف ایران و گیر بیخود دادن به یک مسلمان در دادگاه محاکمه گردد و آقای فردوسی پور هم باید با احترام به این همه هواداری که داشت سکوت نمی‌کرد و حق خود و هواداران را از راههای قانونی می‌گرفت .(اخخخخخخراح فروغی همین)

  17. تقریباً دوسال و خورده ای میشه که آخرین گزارشگری جناب آقای فردوسی پور رو شنیده ام در جام جهانی.
    امیدوارم هرچه زودتر دوباره بتوانند به کارشان ادامه بدهند.
    بهترین مجری و گزارشگر و…… در ایران هستند.

    8
    1
  18. یک نفر تو این کشور بود که برای پیشرفت و توسعه فوتبال ایران و جلوگیری کردن از فساد در رده های مختلف فوتبالی تلاش می کرد این بلا رو سرش آوردن…. واقعا منکه دلم برای عادل فردوسی پور تنگ شده…. شیر مادرت حلالت عادل جان…. کسی قدر تور نمی داند.

    7
    1
  19. سلام، اوضاع مملکت انقدر خرابه که قحط الرجال در صدا و سیما کاملا مشهوده، و این فروغی مرتجع هرکاری خواسته انجام داده قطعا یه آقازاده گردن کوفته، لعنت به فروغی و رییس صدا و سیما.

    3
    1
  20. مطمئن باشیدامثال فروغی خیلی هابودن والان نامی ازشون نیست فقط موندم چرارهبرعزیزمون شرایط بغرنج صداوسیماروندیدن وحکم برکناری علی عسکری و فروغی رونمیدن یعنی مسئولین‌متوجه نشدن صداوسیماازبیندگانش ریزش داشته وکسی زیادتلویزیون نمی بینه!؟…تاامثال ایناروماتحمل کنیم مگه نمیگن مردم ولی نعمت هستن!!!پس‌کو…چرارهبرعزیزمون صداوسیماونهادهای نظارتی پیگیرنیستن؟
    فروغی مطمئن باش رفتنی هستی وعادل باروسفیدبرمیگرده

    4
    3
  21. وقتی رییس سازمان صدا و سیما از این به اصطلاح آقا حمایت بیجا میکنه و عوضش نمیکنه معلومه که باید انقدر گستاخ بشه و بتازونه و امثال فردوسی پور با تمام شایستگیشون کنار گذاشته و حیف بشن
    ای لعنت به این روابط مزخرف که جای ضوابط رو گرفته

    6
    1
  22. لعنت بر فروغی و امثال فروغی !
    و لعنت بر اون کسی که امثال فروغی می ذاره راس کار
    و صد حیف بخاطر فردوسی پور و امثال اون،
    وقتی تو قیافه فروغی نگاه میکنم حالت تهوع بهم دس میده

    5
    1
  23. من یک خانم هستم متاسفم برای این مدیر بی سواد بجای اینکه مردم پای تلویزیون نگه داشته باشه کاری کرده بیننده ها ریزش داشته باشند اصلااز برنامه میثاقی خوشم نمیاد

    5
    1
  24. سلام آقای فروغی شما پدر شبکه سه هستی خدا نکرده ناپدری شبکه سه که نیستی و همه کارمندان مثل فرزندان سازمانی شما هستند سوال من از شما این است یک پدر پس از رنجها که برای فرزند میکشد آیا به راحتی فرزند خود را ازبین می برد خیر اینطور نیست مسائل و مشکلات آن قدر بغرنج نیست که نشود حل کردکمی صبر و شکسته نفسی می خواهد آیا مادرتان زمانی که به مدرسه می رفتید به شما نمی گفت پسرم در مدرسه با بچه ها دوست باش و خوراکی هات را با دوستان بخور درسته من و شما بزرک شدیم ولی الان هم مثل همان موقع است دنیا خیلی زودتر از آنکه فکر کنی به اتمام میرسد.

    2
    2
  25. لعنت بر فروغی و امثال فروغی که برای این نظام و مملکت دشمن تولید میکنند جایگاه عادل فردوسی پور که قلبا برای معلومات آن و فهم آن احترام قائلم خیلی بالاتر از این میبینم که با عقده ای مثل این هم کلام شود

    2
    1
  26. کلی کمبود که این نشان دهنده چگونه بزرگ شدن است
    و این موضوع ریشه در خانواده و تربیت اوست.

    1
    1
  27. فروغی یک فرد عقده ای بیش نیست و محبوبیت عادل فردوسی پور هیچوقت کم نخواهد شد و آنکه ماندنیست عادل است و آنکه رفتنیست فروغی است

    2
    1
  28. جان پدر مادرتون این خوشی و از ما نگیرید تورو خدا بزارید عادل گزارش کنه.
    امثال فروغی دلخوشی های زیادی دارند اما دلخوشی ما فوتباله جونمون زهر نکنید

    4
    1
  29. پسر باجناق حدادعادل‌ام که باشی آقازاده محسوب میشی.
    خب بالطبع قدرت رانت از استعداد نفوذش بیشتره؛ پس جناب فروغی بتاز مثل اسب ولی سعی کن […]

    2
    1
  30. فروغی برو خودتو سیاه کن فردوسی پور آقاست داشت به فوتبال ایران کمک میکرد تو باعث شدی انشاالله روزی بیاد تو از صداسیما بندازن بیرون تا تاج سرما عادل خان بیاد لااقل هفته ای۳ ساعت لذت ببریم برو ببین چند درصد از مخاطبین کم شده چرت پرت نگو
    فروغی خدا ازت نگذره

    3
    1
  31. متاسفانه وجود مدیران نالایقی امثال ایشون در کشور، خصوصا در صدا و سیما که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هست، موجب شده تا بدون در نظر گرفتن خواست و نیاز مردم بخصوص جوانان علاقمند به ورزش، از دیدن شبکه های داخلی منصرف و بطرف شبکه های ماهواره ای بروند.

    4
    1
  32. فروغی حیا کن ، صدا و سیما رو رها کن … عادل بهترین مجری و گزارشگر ایرانه … فوق‌العاده ست

  33. بدانید ما هرگز از حق مسلم خود عقب نخواهیم کشید. کسانی می ایند نخبگان ما عزل میکنند و میگویند از مدار خود خارج شده . اول به مردم دروغ نگویید دوم مرد باشید راستش را بگید عادل فردوسی پور این همه پیشنهاد خارجی دارد ولی دوست ندارد برود ولی باز هم خود تحریمی میکنید.

  34. بدانید ما هرگز از حق مسلم خود عقب نخواهیم کشید. کسانی می ایند نخبگان ما عزل میکنند و میگویند از مدار خود خارج شده . اول به مردم دروغ نگویید دوم مرد باشید راستش را بگید عادل فردوسی پور این همه پیشنهاد خارجی دارد ولی دوست ندارد برود ولی باز هم خود تحریمی میکنید..

  35. بدانید ما هرگز از حق مسلم خود عقب نخواهیم کشید. کسانی می ایند نخبگان ما عزل میکنند و میگویند از مدار خود خارج شده . اول به مردم دروغ نگویید دوم مرد باشید راستش را بگید عادل فردوسی پور این همه پیشنهاد خارجی دارد ولی دوست ندارد برود ولی باز هم خود تحریمی میکنید..

  36. فروغی مدیریت شبکه ورزش (که زیرنظر شبکه ۳ است) و یا مدیریت بخش ورزش شبکه رو به فردوسی پور پیشنهاد داد اما فردوسی پور نپذیرفت و خودش گزارشگری رو کنار گذاشت تا به شبکه فشار بیاره برای رفتن روی آنتن نود. چونکه فردوسی پور میدونه هرآنچه داره از نوده.

    1
    2
  37. فروغی حرف نزن دیگه خیلی وقته نزاشتی ما صدای بهترین گزارشگر ایرانو(عادل فردوسی پور)بشنویم برو دیگه

  38. آقای فروغی
    اگه میخوای مردم بیشتر از این ازت متنفر نشن دست از این لجاحت و کینه توزی بردار
    کاریزما و سواد فردوسی پور با هزاران نفر امثال شما قابل مقایسه نیست.ضمنا با دوتا حرف بی پایه و اساسی که جنابعالی میزنی محبوب تر هم میشه

  39. واقعاکه..واقعاکه..لعنت بر این فروغی و امثالش که راه رو بر فردوسی پور و امثال فردوسی پور تنگ میکنن
    اصن چرا این فروغی رو برکنارش نمیکنن.؟؟؟!!!

  40. فروغی خدا از تو نگذره آقای عسگری ریس صداوسیما به رای مردم احترام بگذارید به خدا قصم مردم برای حضور عادل فردوسی پور لحظه شماری می کنند عینک بد بینی از چشم خودتان بردارید شبکه سه سیما بدون عادل فردوسی پور یعنی هیچ تا زمانی که مدیریت صداوسیما را برعهده دارید خاطرات خوبی از خودتان در ذهن ملت بزرگ ایران به یادگار بگذارید با آمدن عادل وجیهه صداوسیما و شبکه سوم بزودی انشاالله بر خواهد شد عادل فردوسی پور سرمایه بزرگ صداوسیما ایران است با گزارش عادل در فینال جام باشگاههای آسیا دوست داران فوتبال از شما مدیریت محترم صداوسیما کمال تشکر را دارند با تشکر فراوان

  41. لعنت به فروغی وفروغی ها. ما هرهفته دلمون به نود خوش بود. ازوقتی نود اجازه فعالیت نداره. رفتم ماهواره گرفتم. صداوسیما مون هیچ بازدهی نداره، متاسفم برای کسی که این فروغی رو به سمت مدیرشبکه سه
    منصوب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا