خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تتلو در چه صورت مجازات سنگینی خواهد داشت؟

روزنامه «جام‌جم»، رسانه‌ی وابسته به صداوسیما نوشت: دو ماه قبل بود که با آغاز افشاگری‌های خانم بازیگر از خانه وحشت امیر تتلو در ترکیه، این خواننده جنجالی بار دیگر به صدر خبرها در فضای مجازی بازگشت. براساس اعلام این بازیگر که چند ماهی با تتلو در استانبول زندگی می‌کرد، خواننده جنجالی دختران کم‌سن و سال را به ویلایش در استانبول آورده و با گروگان گرفتن، از آنها سوءاستفاده کرده و علاوه بر آزار و اذیت، مجبورشان می‌کرد که روی بدن خود تتو زده و مواد مخدر مصرف کنند.

برخی این افشاگری را در پی اختلافات این دو نفر می‌دانستند تا این‌که یکی از اعضای گروه تتلو هم در فضای مجازی دست به افشاگری علیه خانه وحشت زد و تمام گفته‌های خانم بازیگر را تایید کرد. با افزایش فشارها، پلیس ترکیه اعلام کرد که به‌زودی در مورد اتفاقات رخ داده در خانه وحشت تحقیقاتش را آغاز می‌کند. با جدی‌تر شدن ورود پلیس به موضوع، امیرحسین مقصودلو به فرودگاه رفت و اعلام کرد می‌خواهد به ایران بازگردد. ماموران فرودگاه اما به‌دلیل سوراخ بودن پاسپورت ایرانی او اجازه بازگشت این خواننده جنجالی را ندادند. سرانجام یازدهم آذرماه تتلو با شکایت کنسولگری ایران در استانبول از سوی پلیس دستگیر و به بازداشتگاه منتقل شد. امیر تتلو که اصرار به بازگشت داشت، روز ۱۵ آذر از ترکیه اخراج شد و پلیس مرزی ترکیه او را از طریق مرز بازرگان تحویل مرزبانی ایران داد که بلافاصله از سوی نیروهای امنیتی دستگیر و به زندان خوی رفت.

با تکمیل تحقیقات اولیه تتلو به تهران و زندان اوین منتقل شد.با گذشت ۴۵ روز از بازگشت تتلو به ایران سرانجام کیفرخواست او به اتهام تشویق مردم به فساد و فحشا و تولید آثار هنری مستهجن، توهین به مقدسات اسلام و راه‌اندازی سایت شرط‌بندی برای قمار صادر شد و به‌زودی این خواننده جنجالی زیرزمینی پای میز محاکمه می‌رود.

این در حالی است که بخشی از پرونده تتلو به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال و او در شعبه نهم دادگاه کیفری به‌دلیل بخشی از اتهاماتش محاکمه خواهد شد. گفته می‌شود، این بخش از پرونده مربوط به حرف‌هایی است که او درباره مقدسات زده بود.

در صورتی که عمل متهم سب‌النبی تشخیص داده شود، او با مجازات سنگینی روبه‌رو می‌شود. تتلو در حالی پای میز محاکمه قرار می‌گیرد که با اتهاماتی روبه‌رو شده که اگر گسترده بودن آن ثابت شود، می‌تواند از مصادیق ماده ۲۸۶ قانون مجازات اسلامی باشد. موضوعی که تتلو را در برابر اتهام افسادفی‌الارض و مجازات اعدام قرار می‌دهد.

از سوی دیگر با توجه به خبر خبرگزاری مهر درباره اتهامات تتلو این‌طور برداشت می‌شود اتهام او ‌از سب‌النبی به توهین به مقدسات تغییر کرده است.بر اساس ماده ۵۱۳ قانون مجازات اسلامی، هرکس به مقدسات اسلام، هر یک از انبیای عظام یا ائمه طاهرین(ع) و حضرت صدیقه طاهره(س) اهانت کند اگر مشمول حکم‌ ساب‌النبی باشد اعدام می‌شود و در غیر این صورت به حبس از یک تا پنج سال محکوم خواهد شد.

راه اندازی سایت قمار و تولید محتوای مستهجن اگر مصداق فساد فی الارض نباشد، مجازات زندان تا ۶ سال را دارد. لذا باید منتظر ماند تا قضات، درباره مصادیق عناوین مجرمانه اش تصمیم گیری کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا