خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای درگیری مسلحانه در ساوجبلاغ چه بود؟

سرهنگ سلیمانی، فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از شناسایی و دستگیری عوامل درگیری مسلحانه منطقه گلسار این شهرستان در کمتر از هشت ساعت خبر داد.

سرهنگ علی سلیمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که در پی تماس تلفنی مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و اعلام وقوع یک فقره نزاع و درگیری مسلحانه در شهر گلسار ساوجبلاغ، بررسی موضوع در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کاراگاهان در تحقیقات و بررسی های اولیه متوجه شدند، تعدای از اراذل و اوباش به دلیل اختلافات شخصی شاکی پرونده با یک دستگاه خودروی پراید پلاک مخدوش به محل زندگی وی آمده و به وسیله سلاح شکاری اقدام به تیراندازی به سمت خودروی نامبرده کرده و متواری شده اند.

وی خاطرنشان کرد : مسیر فرار متهمان با تیراندازی به سمت خودروهای عبوری و شهروندان باعث ایجاد بی نظمی و رعب و وحشت در بین مردم شده بودند مشخص شد  و ماموران  با به کارگیری اقدامات پلیسی،  سه متهم را شناسایی  و مشخص شد که نامبردگان با اطلاع از تحت تعقیب بودنشان توسط پلیس، به منطقه حصارک کرج گریخته و در آن جا مخفی شده اند.

سلیمانی گفت که با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شده و در کمتر هشت  ساعت هر سه اوباش را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی ادامه داد: ماموران در  بازرسی از خودروی متهمان ۲ قبضه سلاح شکاری  و تعداد زیادی سلاح سرد از قبیل چاقو و قمه کشف شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا