خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علت دستگیری نوجوان ۱۶ساله در تربت‌جام چه بود؟

فرمانده انتظامی تربت‌جام گفت: متهم ۱۶ ساله پس از دستگیری با انجام تحقیقات مبسوط به ارتکاب قتل اعتراف کرد ولی علت و انگیزه این قتل هنوز در دست بررسی است.

به‌گزارش ایسنا بنا بر اعلام معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی تربت‌جام، سرهنگ قهستانی در تشریح ماجرای قتل اظهار کرد: عصر روز گذشته از طریق مرکز ۱۱۰ خبر فوت یک نوجوان ۱۶ ساله در بخش اورژانس بیمارستان سجادیه به پلیس گزارش شد.

وی در ادامه افزود: بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند و موضوع را مورد پیگیری قرار دادند.

قهستانی بیان کرد: در بررسی و مشاهدات اولیه نوجوان متوفی بر اثر اصابت ساچمه سلاح بادی و خونریزی زیاد، جان باخته که موضوع با هماهنگی مقام قضایی تحت پیگیری قرار گرفت.

وی توضیح داد: ماموران شعبه جنایی پلیس آگاهی با استفاده از شیوه و شگردهای خاص و با استفاده از اخبار مطلعان و گواهان موفق شدند هویت قاتل را مشخص و با استفاده از تجهیزات پلیسی، محل اختفای او را که در شهرستان همجوار بود، شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت‌جام گفت: پس از اخذ نیابت قضایی در یک عملیات مشترک پلیسی، قاتل در کمتر از چهار ساعت دستگیر شد.

وی طبق اعترافات قاتل اعلام کرد: متهم ۱۶ ساله پس از دستگیری با انجام تحقیقات مبسوط به ارتکاب عمل انجام شده اعتراف کرد ولی علت و انگیزه این قتل هنوز در دست بررسی است.

وی خاطرنشان کرد:حسب اعلام پزشکی قانونی شهرستان تربت‌جام تعیین علت تامه قتل نیازمند بررسی بیشتر و یا کالبدشکافی جسد است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا