خرید تور تابستان ایران بوم گردی

در اولین جلسه رسیدگی به پرونده‌ی مشایی چه گذشت؟

قوه قضاییه اعلام کرد: جلسه دادگاه علنی رسیدگی به اتهامات الف.ر.م [ اسفندیار رحیم مشایی ] رئیس دفتر رئیس جمهور سابق در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگاه انقلاب اسلامی در جلسه دادگاه الف.ر.م، کیفرخواست قرائت و با اعلام تنفس از سوی رئیس دادگاه، ادامه این جلسه به وقت دیگری موکول شد.

حسب اعلام رئیس دادگاه در مهلت تنفس، به متهم و وکلای وی، فرصت داده شد که بار دیگر کیفرخواست را ملاحظه و نسخه برداری نموده و برای تدارک دفاع، مهیا شوند.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام قبلی قرار بود صبح روز شنبه سوم شهریور به اتهامات اسفندیار رحیم مشایی در شعبه اول دادگاه انقلاب رسیدگی شود. بر این اساس خبرنگاران برای پوشش خبری این پرونده به شعبه مذکور مراجعه کردند اما موفق به حضور در شعبه نشدند. کمی بعد خبری مبنی بر لغو دادگاه مشایی به دلیل عدم حضور او و وکلایش از سوی یکی از رسانه‌ها منتشر شد. ایسنا با یکی از وکلای مشایی -علی اصغر حسینی- تماس گرفت و او درباره علت عدم حضور موکل و وکلایش در دادگاه توضیحاتی ارائه کرد.

امروز پرونده دیگری هم در دادگاه انقلاب یعنی پرونده حمید باقری درمنی متهم به فساد اقتصادی مورد رسیدگی قرار گرفت. پس از بازگشت خبرنگاران از برنامه خبری مربوط به پوشش این پرونده در شعبه 15 دادگاه انقلاب، قوه قضاییه اعلام کرد که اولین جلسه رسیدگی به پرونده رئیس دفتر رئیس جمهور سابق برگزار شده است.

قوه قضاییه در این خبر تاکید کرد که در این جلسه حسب اعلام رئیس دادگاه در مهلت تنفس، به متهم و وکلای وی، فرصت داده شد که بار دیگر کیفرخواست را ملاحظه و نسخه برداری نموده و برای تدارک دفاع، مهیا شوند و لذا ادامه این جلسه به وقت دیگری موکول شد.

پس از انتشار این خبر عادل حیدری یکی دیگر از وکلای مشایی به ایسنا گفت: من و آقای حسینی وکلای آقای مشایی در دادگاه حضور نداریم و از اینکه خبری منتشر شده که ما در دادگاه هستیم تعجب کردم. آقای مشایی به جز ما وکیل دیگری ندارد.

قوه قضاییه همچنین تصاویری از حضور مشایی در دادگاه منتشر کرده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا