خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آملی لاریجانی: آیت‌الله یزدی منشاء برکات بسیاری بود

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیام تسلیت خود برای درگذشت آیت‌الله محمد یزدی نوشت: آن مرحوم از همراهان تاثیر گذار انقلاب اسلامی در برهه های مختلف بودند و در طول سالهای انقلاب در مناصب مهم و کلیدی نظام منشاء خدمات و برکات بسیاری بوده اند.

به گزارش ایسنا متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال آیت الله آقای حاج شیخ محمد یزدی رضوان الله تعالی علیه که از یاران دیرین حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بودند؛موجب تاسف و تاثر اینجانب گردید.

آن مرحوم از همراهان تاثیر گذار انقلاب اسلامی در برهه های مختلف بودند و در طول سالهای انقلاب در مناصب مهم و کلیدی نظام منشاء خدمات و برکات بسیاری بوده اند و فقدان ایشان ضایعه ای است برای نظام جمهوری اسلامی و حوزه های علمیه.

اینجانب درگذشت ایشان را به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی، حوزه های علمیه، ارادتمندان و شاگردان و بیت مکرم و تمامی بازماندگان تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برایایشان رحمت و مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. شما می شود به ما بگویید ایشان عبارات فارسی را هم درست نمی فهمیدند ؛ طبق نظر شما در مواجهه حضوری که خود شاهد بودید، چه رسد به عبارات کتب شاخص فقهی ؛یا شخصیت جامع با ابعاد فقهی طبق برخی پیام ها بودند ؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا