خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیا قاتل ستایش متولد 1376 است؟

از لحظه ی انتشار خبر قتل ستایش قریشی، دختر 6 ساله ی افغان در ورامین، همه ی خبرگزاری ها [لینک] گفته اند که قاتل فردی 17 ساله است، اما دقیقا سن او چقدر است؟

به گزارش انصاف نیوز، در تازه ترین نشانه ی قابل تامل، احتمال می رود که او متولد سال 1376 باشد، یعنی احتمالا قاتل احتمالا 19 ساله است و مشمول قواعد بزرگسالان می شود، بر خلاف قانون زیر 18 ساله ها.

از ساعات پایانی یکشنبه، یک صفحه ی اینستاگرامی منتسب به قاتل پیدا شده که به نظر واقعی می رسد؛ مهمترین نکته در این پیج، آدرس آن است که عدد 1376 در انتهای اسم آن دیده می شود، عددی که معمولا از سال تولد شخص برای آن استفاده می شود، به ویژه نزدیکی آن به سال تولد ادعایی در خبر خبرگزاری ها.

اگر ادعای خبرگزاری ها مبنی بر 17 ساله بودن او صحیح فرض شود، یعنی او باید متولد 1378 باشد. در حالی که او از عددی نزدیک به آن استفاده کرده و احتمال این که آن عدد سال تولدش باشد را افزایش می دهد.

اما جالب است که مادر متهم به قتل ستایش چند روز پیش در گفتگویی با خبرگزاری فارس مدعی شده بود:

«پسرم آزارش به هیچ کس نرسیده بود، او 15 سال دارد و کارت ملی هنوز نگرفته است، اینکه رسانه‌ها می‌گویند او 20 سال دارد، دروغ است».

اظهارات برخی خبرگزاری های رسمی در کنار برخی اظهارنظراها مبنی بر 17 ساله بودن قاتل در کنار ادعای 15 ساله بودن او از طرف مادرش و عدد انتهایی نام اینستاگرام منتسب به او، ماجرا را پیچیده می کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. چرا که نه.باید این خوک وحشی هرچی سریع تر اعدام بشه.ازکجا معلوم اگه بزرگتر بشه به بچه هایه مااسیب نزنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا