خرید تور تابستان ایران بوم گردی

زهرا نعمتی: مربی‌ام مقصر نیست

زهرا نعمتی در باره حذفش از بازی‌های آسیایی، گفت: باید 30 ثانیه زودتر در محل مسابقه حاضر می شدم.

به‌ گزارش ‌ایسنا، زهرا نعمتی، ملی‌پوش تیروکمان ایران در واکنش به حذفش از بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا به دلیل به موقع حاضر نشدن در محل مسابقه یک چهارم نهایی، گفت‌: متاسفانه مقداری بدشانسی آوردیم و  به دلیل مشکلات فنی و این که من باید استراحت می‌کردم، 30 ثانیه به محل برگزاری مسابقه دیر رسیدم. وقتی هم به محل  مسابقه رسیدم داور اجازه نداد که پشت خط بایستم و ما نسبت به این موضوع اعتراض کردیم ولی به دلیل این که حریف من از کشور میزبان اندونزی بود، اعتراض ما مورد قبول واقع نشد. حریف هم تنها یک تیر را زده بود.

او ادامه‌ داد: به‌ هر حال ما باید سر وقت به محل برگزاری می رسیدم، اما این طور نشد  ولی اعتراض خود را نیز انجام دادیم که مسئولان مسابقه گفتند به دلیل حضور من در بخش المپیکی این اعتراض وارد نیست. به‌ هر حال شرایط جسمانی من با حریفان مقداری متفاوت است و فکر می‌کردم که هنوز تایم کافی برای شرکت در مسابقه را دارم.

نعمتی در پاسخ به این سوال که مربی تیم‌ ‌ملی گفته است، این اتفاق به دلیل اشتباه او بوده، در این باره توضیح داد: از نظر من ایشان مقصر نیست. به‌ هر حال چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. همچنین من به شخصه باید زمان برگزاری مسابقه را چک می‌کردم و حتی زودتر از حریفان پشت خط می ایستادم، چرا که شرایط جسمی من با رقبا متفاوت است.

او ادامه‌ داد: البته کار من در بازی‌های آسیایی تمام نشده است و فردا (جمعه) باید در بخش میکس مسابقه دهم و از مردم عزیز کشورم می‌خواهم برای موفقیت همه کاروان ایران دعا کنند.

نعمتی در پاسخ به این سوال که آیا میزبان بودن حریف او  در رای داوران تاثیر داشت، توضیح داد: قطعا همین طور است. به نظرم شاید حریف دیگری داشتم می‌شد نتیجه‌ و تصمیم داوران را تغییر داد. از این اتفاق ناراحتیم و می‌توانم بگویم شوکه شده‌ام،  ولی امیدوارم در روزهای بعد با کسب نتایج خوب مردم را خوشحال کنم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا