خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هشدار رئیسی: مقصد نیروهای مسلح مرکز رژیم صهیونسیتی است

رئیس دولت سیزدهم در مراسم روز ارتش گفت: اگر کوچک ترین حرکتی از سوی صهیونیست‌ها رخ دهد، مقصد نیروهای مسلح ما مرکز رژیم صهیونسیتی خواهد بود.

به‌گزارش انصاف نیوز، سیدابراهیم رئیسی که در روز ارتش و در کنار فرماندهان ارشد نظامی ایران سخنرانی می‌کرد، گفت: رژیم صهیونیستی بداند کوچکترین تحرک آن ها از نیروهای مسلح ما مخفی نیست و اگر کوچک ترین حرکتی از سوی آنها رخ دهد، مقصد نیروهای مسلح ما مرکز رژیم صهیونسیتی خواهد بود و قدرت نیروهای مسلح ما شما را آرام نمی گذارد.

خبرگزاری فارس نوشت:

«آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز دوشنبه (29 فروردین) در مراسم روز ارتش ضمن تبریک این روز به دلاورمردان ارتشی، اظهار داشت: امام بزرگوار ما حکیمانه این روز را روز ارتش اعلام کردند؛ زیرا ارتش ما یک ارتش خدا خواه، مردم دوست و با بصیرت و مکتبی و دارای روحیه انقلابی است.

وی افزود: بصیرت ارتش جمهوری اسلامی ایران در بهمن ۵۷ و جلوه زیبای از میثاق با امام بزرگوار از خود به یادگار گذاشت بهترین جلوه بر بصیرت ارتش است.

رئیس جمهور با بیان اینکه همراهی با مردم و دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی در کارنامه ارتش جلوه‌گر است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس در عملیات های مختلف بسیار خوش درخشید.

رئیسی افزود: عملیات بیت المقدس، عملیات فتح المبین، عملیات ثامن الائمه و بسیاری از اقداماتی که در جبهه های حق علیه باطل توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمین، در دریا و در آسمان انجام شد.

وی با اشاره به شهدای ارتش بیان داشت: چهره‌های نامداری از شهدا که همواره نام آنها زینت بخش هر کوی و برزن است و ما به آنها افتخار میکنیم زیرا این افراد حماسه آفرینی کردند همچنین از خود اخلاص، مردم داری، شهامت، شجاعت، صلابت و ایستادگی در مقابله با دشمن را به یادگار گذاشتند.

رئیس جمهور تاکید کرد: شهدای ارتش برای عصرها و نسل ها الگوهای ماندگار شدند این حرکات هیچگاه از خاطر ملت ایران محو نخواهد شد و تاریخ همواره این افراد را به عنوان افتخار آفرینان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارتش بزرگ ما یاد می کنند.
رئیسی با بیان اینکه همکاری و برادری ارتش و سپاه مثال زدنی است، تصریح کرد: نیروهای مسلح ایران توانمندی های بسیاری دارند. محوری ترین توانمندی این نیروها مخلص ، مکتبی ، با مهارت و آموزش دیده، خطرپذیر بودن است که آماده اند با هر دشمنی مواجه شوند.

وی ادامه داد: مهمترین مولفه قدرت در جمهوری اسلامی، مردم متدین دلداده به خدا هستند، نیروهای مسلح ما آموزش دیده، مخلص و انقلابی هستند.

رییس جمهور گفت: نیروهای مسلح ما بعد از جنگ تحمیلی به بازسازی خود پرداختند و امروز توانمندی نظامی ما در جهان زبان‌زد است. ارتش، خیلی خوب از فرصت تحریم ها برای توانمند شدن استفاده کرد، صنایع نظامی ما در بهترین شرایط قرار دارد و باید از این صنایع در کشور بهره ببریم.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح از مردم، با مردم و در مردم اند، افزود: در مسئله کرونا ارتش و نیروهای مسلح در کنار مردم بودند و بسیار خوب عمل کردند و امکانات خوبی در اختیار مردم قرار دادند. همچنین در سیل و زلزله و آفات طبیعی، ارتش کنار مردم بود. ارتش، سپاه و بسیج اولین گروهی هستند که در مناطق زلزله زده حاضر بودند و تا مشکل مردم رفع نمی شد، میدان را ترک نمی‌کردند.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه ارتش نیروی مجهز و آماده برای دفاع از کشور و مورد اعتماد مردم است، بیان داشت: ارتش امیدآفرین است. آمادگی ارتش برای دشمن این است که بداند قدرت نیروهای مسلح ما قدرت بازدارندگی است.

رئیسی با هشدار به تحرکات رژیم صهیونیستی در منطقه، تاکید کرد: کوچکترین تحرکی از سوی دشمن از چشمان تیزبین نیروهای مسلح ما مخفی نیست. رژیم صهیونیستی بداند کوچکترین تحرک آن ها از نیروهای مسلح ما مخفی نیست و اگر کوچک ترین حرکتی از سوی آنها رخ دهد، مقصد نیروهای مسلح ما مرکز رژیم صهیونسیتی خواهد بود و قدرت نیروهای مسلح ما شما را آرام نمی گذارد.

وی تصریح کرد : آمریکا اعلام کرده است که ما در تمام تحریم ها و فشار حداکثری علیه ایران شکست مفتضحانه نصیبمان شد.این سرنوشت همه کسانی است که علیه جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند.

رییس جمهور بیان داشت: پیام این اقتدار به همه محرومان عالم این است که نیروهای مسلح ما نقطه امید برای مظلومان و مستضعفان در سراسر جهان هستند.

رئیسی تصریح کرد: بنده به عنوان خدمتگزار مردم از تمام فرماندهان و نیروهای مسلح تشکر می کنم؛ زیرا امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دل مردم جای دارد و این ارتش تحت فرماندهی معظم کل قوا برای انجام ماموریت های محوله آمادگی دارد و این آمادگی برای کشور ما توفیق بسیار بزرگی است که باید برای این توفیق خداوند متعال را همواره شاکر باشیم.

رئیسی در پایان گفت: در محضر امام بزرگوار و شهدای والا مقام این پیمان که امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با امام و شهدا و رهبری معظم انقلاب می‌بندد پیمان همیشگی و میثاقی پایدار است».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا