خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فرار رو به جلوی قاضی زاده هاشمی؟

برخی در فضای مجازی می گویند شخصی که مسئولیت بنیاد شهید را دارد باید عملی برای آن انجام دهد نه اینکه بگوید مشکلی وجود دارد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تعداد زیادی از ایثارگران فاقد مسکن هستند و بخشی از این افراد حتی توانایی تأمین آورده اولیه برای طرح نهضت ملی مسکن را هم ندارند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگری پس از نشست مشترک با اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: موضوعات مختلفی در نشست امروز با کمیسیون عمران مجلس مطرح شد، از جمله ساماندهی گلزارها و مزارهای شهدا در سراسر کشور، که بخشی از این گلزارها علی‌رغم گذشت زمان طولانی هنوز ساماندهی نشده و خانواده شهدا انتظار دارند هر چه سریع‌تر عملیات ساماندهی این گلزارها به پایان برسد. لذا در این نشست از اعضای کمیسیون خواهش کردیم کمک کنند تا فرآیند کار تسریع شود.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره مباحث پیرامون مسکن ایثارگران و اجرای قانون جهش تولید مسکن برای این اقشار، تصریح کرد: تعداد زیادی از ایثارگران فاقد مسکن هستند و بخشی از این افراد حتی توانایی تأمین آورده اولیه برای طرح نهضت ملی مسکن را هم ندارند، لذا مقرر شد با جلساتی که کمیسیون عمران برگزار می‌کند، تدابیری برای تأمین مسکن این افراد طی دو الی سه سال آینده صورت بگیرد. از طرفی تعدادی طرح عمرانی در سطح کشور داریم که به ایثارگران در استان‌ها خدمت‌رسانی می‌کنند از جمله، در حوزه درمانی، بیمارستانی، آسایشگاه و خدمات توان‌بخشی که نیازمند تأمین منابع مالی است. از این رو مقرر  شد در بخش‌های مختلفی که کمیسیون کار می‌کند، کمک به تکمیل این طرح‌ها نیز مدنظر قرار گیرد.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره آخرین وضعیت خدمات درمانی جامعه ایثارگری، ادامه داد: عمده خدمات درمانی بنیاد شهید تحت عنوان بیمه تکمیلی است، البته عقب‌افتادگی و بدهی طولانی مدت در این حوزه وجود داشت که اخیرا با کمک سازمان برنامه و بودجه بخشی از آن مرتفع شده و هم‌اکنون پرداخت‌ها در سراسر کشور سه الی 4 ماه عقب است که به نسبت سایر بیمه‌ها وضعیت مطلوبی است و امیدواریم تا پایان سال با کمک سازمان برنامه بتوانیم سایر بدهی‌ها در این خصوص را نیز بروز کنیم.

پایان پیام/

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا