خرید تور تابستان ایران بوم گردی

لیدر حزب ندا: اصلاحات، مروج رهبری است

روزنامه ی وقایع اتفاقیه، زیر نظر صادق خرازی در گزارشی نوشت:

هر دو طبقه سالن هتل استاد شهریار شهر تبریز، مملو بود از فرهنگیان و دانشگاهیانی که به دعوت ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان برای سخنرانی گرد هم آمده بودند.

استقبال جمعیت چنان بود که تعداد زیادی از مردم در دو طرف سالن ایستاده بودند و ایستاده سخنرانی‌ها را دنبال می‌کردند. دکتر محمد‌صادق خرازی، [لیدر حزب ندای ایرانیان]، پس از حمد خداوند متعال و درود بر رسول اکرم(ص) سخنان خود را با سلام به آذربایجان و مردان و زنان غیور آذربایجانی مانند شهیدان باکری آغاز کرد؛ مردمی که در تاریخ ایران درخشیدند و در حماسه دفاع مقدس جان‌فشانی کردند. وی همچنین از مولوی یاد کرد و بزرگ‌ایثارگرانی که امروز به جبر، عزت خود را با سکوت گره زده‌اند.وی در ادامه گفت: ایران در انتظار روز جمعه است و همه ما باید رسانه‌ای بشویم و دوستان، هم‌میهنان و آشنایان خود را به حضور در پای صندوق‌های رأی تشویق کنیم.وی با بیان اینکه محال است مردم ایران اجازه دهند احمدی‌نژادیسم مجددا بر کشور حاکم شود، گفت: ما می‌خواهیم ایران نقش تاریخی خود را ایفا کند و مردم ایران بر سرشت و سرنوشت خود حاکم باشند.

او سپس به عقبه اصلاحات اشاره کرد و گفت: مگر نه اینکه اصلاح‌طلبان از عقبه امام‌(ره) هستند و مگر جز این است که فکر اصلاحات پیوند با مدینه‌النبی دارد؛ حال چگونه است که برخی با زشت‌ترین ادبیات از اصلاحات سخن می‌گویند. انتخابات 92 و انتخابات هفتم اسفند آغاز یک جریان است و تکرار حماسه‌ای است که مردم از نخبگان خود توقع دارند.خرازی در ادامه سخنان خود گفت: مگر نه اینکه مهم‌ترین رسالت اصلاحات، رسالت مدینه‌النبی بود و بزرگان ما معتقد بودند که باید در جامعه رفاه و عدالت  وجود داشته باشد؟ مردم به قانون اساسی رأی دادند تا قانون از حقوق آنها پاسداری کند و همه دستگاه‌ها از‌جمله شورای نگهبان باید مطابق قانون اساسی عمل کند، البته ما حامی شورای نگهبان هستیم.وی در ادامه با انتقاد از برخی افراد و گروه‌ها بیان کرد: شما که با یاران امام و رهبری مشکل دارید، به چه دلیل می‌خواهید به مردم القا کنید که اصلاحات با قانون اساسی و نظام فاصله دارد؟

وی گفت: اگر خدای‌ناکرده دشمن به ایران حمله کند، همه می‌دانند که ما اصلاح‌طلبان لباس جنگ می‌پوشیم و از عظمت ایران و مردم دفاع می‌کنیم اما سوال اینجاست در مدتی که دولت در اختیار شما بود، مگر چه کردید جز اینکه فسادهای بزرگ اتفاق افتاد؟ اگر قرار باشد با شما با عدالت رفتار شود، هیچ‌کدام از شما امکان حضور در جامعه را نمی‌یافتید.خرازی گفت :زیبنده جامعه ما نیست که با دانشجو سر سازگاری نداشته باشیم.او در ادامه بیان کرد: ما مجلسی می‌خواهیم که جرئت حرف‌زدن و استقلال قلم‌زدن برای افتخار، عزت واقتدار کشور و همچنین قدرت بازدارندگی داشته باشد.

خرازی با اشاره به سفر اخیرش به لبنان گفت: مردم لبنان خواهان اقتدار ایران هستند و این نه‌تنها خواسته حزب‌الله بلکه خواسته مسیحیان، سنی‌ها و شیعیان است.
او با اشاره به وضعیت کشورهای منطقه و اینکه اکثر این کشورها با نظام سلطانی و پادشاهی اداره می‌شوند، گفت: دشمن ما همین کشورهایی هستند که سر همبستگی با مردم ندارند و اگر شما مردم در سال 92 در دو انتخابات شرکت نمی‌کردید، چه‌بسا که ما الان درگیر جنگ بودیم؛ لذا حضور مردم در انتخابات مهم‌ترین مؤلفه امنیت ملی است.خرازی در ادامه سخنرانی خود با بیان اینکه آرمان اصلاح‌طلبی این است که رهبری در اوج، کشور را رهبری و مدیریت کند، گفت: کسانی که سودای تفرقه‌اندازی دارند، بدانند که نمی‌توانند بین اصلاحات و رهبری فاصله بیندازند. وی در ادامه گفت: پیام خاتمی و هاشمی عزیز این است که با همه بی‌مهری‌ها، پای امام، نظام و رهبری خواهیم ایستاد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا