خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح قالیباف درباره حضورش در جلسه شورای نگهبان

«محمدباقر قالیباف»، رئیس مجلس درباره‌ی حضورش در جلسه‌ای با اعضای شورای نگهبان گفت: این جلسات در واقع برای افزایش همکاری پیرامون پیاده کردن ابلاغیه‌های مقام معظم رهبری است. این ابلاغیه‌ها مبنای کار برای مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

به گزارش ایسنا، قالیباف که امروز در جلسه شورای نگهبان شرکت کرده بود، پس از پایان این جلسه گفت: ما نیازمند دقت و اثرگذاری قوانین هستیم که با یک همکاری و هماهنگی نزدیک محقق می‌شود. جلسه‌ امروز که به دعوت شورای نگهبان و آیت‌الله جنتی تشکیل شده بود اولین جلسه‌ای بود که برای این موضوع تشکیل شده است. جلسه ما، جلسه مفیدی بود تا بتوانیم یک هم‌افزایی مخصوصا در سیاست‌های کلان قانون‌گذاری داشته باشیم.

رییس مجلس شورای اسلامی با استناد به پیام ۱۷‌بندی مقام رهبری اظهار کرد: این جلسات در واقع برای افزایش همکاری پیرامون پیاده کردن ابلاغیه‌های مقام معظم رهبری است. این ابلاغیه‌ها مبنای کار برای مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

قالیباف ادامه داد: امیدوارم با چنین جلساتی موضوعاتی مثل قانون انتخابات با سرعت و دقت تصویب شود و موضوع معیشت و اقتصاد که اولویت همه مسئولان است به دقت رسیدگی شود.

رئیس مجلس در پایان اظهار کرد: ما نیازمند اولویت‌دادن به نظارت در کنار قانون‌گذاری و برداشتن قانون‌های مانع در زمینه‌ جهش تولید هستیم. امیدوارم امسال که سال «جهش تولید» است بتوانیم با همکاری دولت و مجلس شورای اسلامی موارد فوق را عملیاتی کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا