خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نوع جدید ویروس کرونا رشته‌ها را پنبه می‌کند؟

به گزارش سرویس ترجمه‌ی انصاف نیوز، تلگراف عصر دوشنبه ۲۴ آذرماه نوشت: نوع جدیدی از ویروس کرونا شناسایی شده است. این ویروس جدید ممکن است باعث گسترش کووید در جنوب شرقی انگلیس شود. به‌دنبال «افزایش‌های بسیار شدید و نماییِ» موارد ابتلا، تمام بخش‌های لندن و مناطقی از اِسِکس و هِرتفورشایِر از یک دقیقه بعد از نیمه‌شب چهارشنبه ۲۶ آذرماه، سخت‌ترین محدودیت‌های سطح ۳ را اعمال می‌کنند.

مَت هَنکاک -وزیر بهداشت بریتانیا- امروز به نمایندگان مجلس گفت که موارد ابتلای مربوط به نوع جدید ویروس «به‌سرعت» در حال افزایش است. وی همچنین با استناد به تجزیه و تحلیل‌های انجام‌شده، تاکید کرد که رشد ویروس جدید سریع‌تر از ویروس فعلی است. در برخی مناطق، نرخ کووید هر هفت روز (در همه‌ی گروه‌های سنی) دو برابر می‌شود. 

در همین حال خیابان داونینگ -محل زندگی و کار نخست‌وزیر انگلیس- خواستار باز ماندن مدارس تا پایان ترم شد. این مکان تاکید دارد که با وجود هشدارهایی که منجر به افزایش مبتلایان به کووید می‌شود، سست‌گرفته شدن فاصله‌گذاری اجتماعی در کریسمس ادامه یابد. شماره‌ی ۱۰ خیابان داونینگ تاکید کرد که مردم باید در طول دوره‌ی جشن مراقب باشند؛ ولی گفت که هیچ برنامه‌ای برای بررسی مجدد قواعد فاصله‌گذاری اجتماعی بعد از یک «سال بسیار سخت برای بسیاری از مردم» ندارد. قوانین فعلی به‌گونه‌ای است که اجازه می‌دهد حداکثر سه خانوار مخلوط شوند. اما بسیاری از کشورهای اروپایی موضع سختگیرانه‌تری اتخاذ خواهند کرد. 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا