خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پورتو و ژیل ویسنته 7 اسفند 1401

پخش زنده پورتو و ژیل ویسنته 7 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب و در استادیوم دراگائو رویارو خواهند شد.

تیم‌های پورتو و ژیل ویسنته امشب و از ساعت 23:59 به وقت ایران در چارچوب هفته 22ام لیگ برتر پرتغال در استادیوم زیبای دراگائو رویارو خواهند شد. برای تماشای پخش زنده بازی پورتو و ژیل ویسنته 7 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال پورتو و ژیل ویسنته 7 اسفند 1401

پخش زنده پورتو و ژیل ویسنته 7 اسفند 1401

پورتو رده دومی و 51 امتیازی که این فصل شدیدا از کورس قهرمانی در رقابت با بنفیکا جا مانده، امشب میزبان ژیل ویسنته است. در صورت حضور علی علیپور و مهدی طارمی در زمین مسابقه به طور همزمان هم می‌توانیم شاهد تقابل دو ایرانی باشیم، دو بازیکنی که هردو در پرسپولیس چهره شدند و به اروپا رفتند.

ژیل ویسنته البته مانند پورتو وضع خوبی ندارد و با 23 امتیاز در جایگاه چهاردهم جای گرفته است. پورتو، در 5 بازی آخر خود چهار برد و یک شکست کسب کرده و ژیل ویسنته دو برد، دو تساوی و یک شکست. در تقابل‌های دو تیم در سالیان گذشته هم 16 بار پورتو پیروز شده و 2 بار ژیل ویسنته. 3 بازی هم مساوی شده است. در 5 تقابل آخر اما 4 برد برای پورتو و یک تساوی به دست آمده است. برای تماشای پخش زنده بازی پورتو و ژیل ویسنته 7 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا