خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«بی‌خیال مرده اولادی هم نمی‌شوند»

هافبک سابق پرسپولیس نسبت به انتشار خبر درگیری دو بازی کنونی و سابق پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین، روز یکشنبه مراسم سومین روز درگذشت مهرداد اولادی در قائمشهر برگزار شد که تعدادی از ستاره‌های فعلی و سابق فوتبال ایران به قائمشهر سفر کردند و بر سر مزار مرحوم مهرداد اولادی حاضر شدند.

بعد از این اتفاق برخی رسانه‌ها از وقوع یک درگیری بر سر مزار اولادی خبر دادند. خبرهای انتشار یافته حکایت از درگیری محسن بنگر و شیث رضایی داشت.

جواد کاظمیان که در روزهای گذشته همواره کنار خانواده مرحوم مهرداد اولادی حضور داشته و دیروز نیز به محل خاکسپاری آن مرحوم رفته بود، وقتی چنین موضوعی را شنید، عصبانی شد و گفت: “این حرف‌ها چیست؟ همه ما بابت درگذشت مهرداد آزرده خاطر هستیم. دیگر با این مسائل دلمان را به درد نیاورید! من نمی‌دانم چرا مردم این قدر وقتی یک نفر فوت می‌کند،‌ شایعه می‌سازند؟ آنهایی که این مطالب را بیان می‌کنند، دنبال چه چیزی هستند؟”

او که بغض در گلو داشت، صحبت‌هایش را این طور ادامه داد: “آدم از این حرف‌ها آتش می‌گیرد. محسن بنگر بنده خدا با پای مصدوم تا قائمشهر آمده بود که کنار مهرداد باشد و به خانواده‌اش دلداری بدهد. شیث رضایی به خاطر همین مساله آمده بود. آن وقت برایشان حرف در می‌آورند؟ من که هر ثانیه کنار آنها بودم، هیچ درگیری ندیدم. چرا این مسائل را بیان می‌کنند؟”

کاظمیان صحبت‌هایش را این طور به پایان می‌برد:” این بچه با 30 سال فوت کرده، آن وقت یک سری آدم بعد از مرگ هم رهایش نمی‌کنند. فقط می‌توانم بگویم متاسفم، متاسفم، متاسفم. همین.”

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا