خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده چلسی و برایتون 26 فروردین 1402

پخش زنده چلسی و برایتون 26 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته 31ام لیگ برتر انگلیس از ساعت 17:30 در استمفورد بریج رودررو می‌شوند.

چلسی بحران‌‌زده فرانک لمپارد که در 4 بازی اخیر در همه رقابت‌ها با سه سرمربی هیچ گلی به ثمر نرسانده است، امروز از ساعت 17:30 در استمفورد بریج میزبان برایتون در هفته 28 لیگ برتر انگلیس است؛ برای تماشای پخش زنده چلسی و برایتون 26 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده بازی چلسی و برایتون 26 فروردین 1402

پخش زنده چلسی و برایتون 26 فروردین 1402

تیم فوتبال چلسی پس از آنکه فرانک لمپارد بازیکن و کاپیتان محبوب و سابق خود را از نیمکت این تیم کنار گذاشت، موفق شد با توماس توخل قهرمان اروپا شود اما حضور مالکان آمریکایی همه چیز را در استمفورد بریج تغییر داد.

توخل از باشگاه اخراج شد و گراهام پاتر مربی سابق همین برایتون با ریخت و پاشی بی سابقه در تاریخ فوتبال باشگاهی، اسفناک‌ترین نتایج ممکن را گرفت و نهایتا چلسی را در رتبه یازدهم جدول تحویل داد و رفت!

حالا مالکان آمریکایی دوباره فرانک لمپارد را که در این مدت تجربه‌ای ناموفق در اورتون داشت را به تیم آورده‌اند و قرار است دستکم تا پایان فصل سوپر فرانکی ناخدای کشتی بحران‌زده آبی‌های لندن باشد. اما تیم لمپارد هم در دو مسابقه اخیر برابر ولوز در لیگ برتر و برابر رئال مادرید در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را هم بدون گل زده باخته تا بحران در اردوی آبی‌های لندن باقی بماند.

غرور لندن که با 39 امتیاز در رتبه نازل یازدهم است در 5 بازی اخیر خود در لیگ 1 برد، 2 باخت و 2 تساوی داشته است و در مقابل برایتون که فصل را با پاتر خوب آغاز کرد و پس او نیز خوب ادامه داد در 5 بازی آخر خود 1 باخت، 2 برد و 2 مساوی را بدست آورده است و با 46 امتیاز در رتبه هفتم جدول است.

شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده چلسی و برایتون 26 فروردین 1402 را از ساعت 17:30 امروز و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا