خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام امیر سیاری خطاب به پرستاران

امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش با صدور پیامی، ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن ارحیم

میلاد با سعادت اسوه صبر و ایثار، وقار و شکیبایی و شجاعت، بزرگ پرستار صحرای کربلا حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار را به جامعه زحمتکش، متعهد و خدوم پرستاری که مومنانه به سان اسوه خویش رسالت متعالی پرستاری را بر دوش دارند تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بی‌تردید نامگذاری ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها به عنوان روز پرستار نشان از ارزش و جایگاه والای حرفه پرستاری دارد و پرستاران به عنوان یکی از اصلی ترین حلقه های نظام سلامت نقش بسزایی در حفظ و ارتقای سلامت جامعه دارند.

در شرایطی که ویروس مرموز کرونا هرروز روی دیگری از پیچیدگی‌های خود را نشان می‌دهد و همچنان علم بشر از کشف دارو و واکسن علیه آن عاجز مانده، مدافعان عرصه سلامت نیز هر روز نمایی از فداکاری و ایثار خود را در عرصه خدمت به کشور و نجات جان هموطنان‌شان عیان می‌کنند به گونه‌ای که کالبد الفاظ و واژه‌ها توانایی تشکر و قدردانی از این مجاهدت‌های خالصانه را ندارند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، از درگاه خداوند متعال مزید توفیقات تمامی خدمتگذاران راستین به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف»، فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای «مدظله العالی» مسئلت می نمایم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا