خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فرمانده ناجا: خیرین امنیت به کمک ما بیایند

سردار اشتری، فرمانده ناجا گفت: بیش از ۹۰ درصد اعتبارات ناجا در پرداخت حقوق مصرف می‌شود و برای انجام امور عمرانی با مشکلاتی مواجه هستیم که می‌طلبد خیرین امنیت به کمک ما بیایند.

به‌گزارش ایسنا سردار حسین اشتری پیش از ظهر یکشنبه ۳۰ آذرماه در دیدار با آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در ورامین گفت: شهرستان‌های شرق استان تهران به دلیل فرهنگ مختلف مردم که در این مناطق زندگی می‌کنند و نیز نزدیکی به پایتخت، حساسیت خاصی دارد.

وی افزود: به همین دلیل کار همکاران من در فرماندهی انتظامی شرق استان تهران نسبت به دیگر مناطق مضاعف است.

فرمانده ناجا خواستار ضمن تشکر از همراهی و همکاری امام جمعه ورامین در جهت برقراری امنیت پایدار در شرق استان تهران خواستار تداوم این همراهی شد و افزود: بنده هر کمکی بتوانم برای ارتقا و تقویت فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران انجام می‌دهم.

وی مصوبات جلسه‌ای که در خصوص فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در محل این فرماندهی تشکیل شده بود، را خوب توصیف کرد و گفت: هفته آینده جلسه‌ای با حضور همکاران در تهران خواهیم داشت تا مصوبات جلسه امروز را عملیاتی کنیم و هرچه در توان داریم در تقویت این فرماندهی به کار خواهیم گرفت و در این مسیر از نمایندگان مجلس نیز تقاضای کمک داریم.

سردار اشتری به محدودیت‌های ناجا نیز اشاره و اضافه کرد: مردم ورامین مردم بسیار خوب و با فرهنگی هستند و حق همین است که برای امنیت این مردم هرچه در توان داریم، به کار گیریم. در برخی مناطق جمعیت قابل توجهی داریم، اما در آن منطقه کلانتری نداریم و در صورت لزوم همکاران با کمی تأخیر ممکن است، برسند و این مشکلات خاص مناطق اطراف تهران است.

وی گفت: نیاز به کلانتری‌های متعددی در شرق استان تهران داریم و از خیرین و مردم برای ساخت کلانتری استمداد می‌طلبیم، اگر خیرین امنیت به کمک ما بیایند و از ظرفیت آنها استفاده شود، می توانیم تعداد کلانتری‌ها را افزایش دهیم، چرا که این مجموعه برای ما اهمیت ویژه دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا