خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده منچسترسیتی و ناتینگهام فارست 29 بهمن 1401

پخش زنده منچسترسیتی و ناتینگهام فارست 29 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم در هفته 24 ام لیگ برتر رویارو خواهند شد.

تیم‌های منچسترسیتی و ناتینگهام فارست امروز و از ساعت 18:30 به وقت ایران و در هفته 24 ام لیگ برتر انگلیس در سیتی گراوند به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست 29 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال منچسترسیتی و ناتینگهام فارست 29 بهمن 1401

پخش زنده منچسترسیتی و ناتینگهام فارست 29 بهمن 1401

منچسترسیتی قدرتمند پپ گواردیولا به عنوان مدعی اصلی همه جام‌های کره زمین در فصل فوتبالی جاری با خیل عظیمی از ستارگان و ترکیبی متشکل از بازیکنان ابرزمینی طبعا امروز کار سختی برابر ناتینگهام فارست ندارد. آ‌ن‌ها که با پیروزی برابر آرسنال صدرنشین در امارات حالا صدر را نیز از آن خود کرده‌اند، بعید است به این سادگی حاضر به امتیاز از دست دادن باشد.

ناتینگهام فارست رده چهاردهمی و 24 امتیازی در 5 بازی آخر خود تنها 1 برد کسب کرده و سه شکست و یک تساوی داشته است. منچسترسیتی پپ اما در 5 بازی آخرش 4 برد و 1 شکست داشته است.

تنها تقابل دو تیم در سالیان اخیر نیز به بازی رفت لیگ امسال مربوط است که سیتی در اتحاد با شش گل پیروز شد. برای تماشای پخش زنده بازی چلسی و ساوتهمپتون 29 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا