خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقادات برنی سندرز از حزب دموکرات

برنی سندرز، سناتور دموکرات گفت: با توجه به اینکه ۷۳ میلیون تن به دونالد ترامپ رای دادند، حزب دموکرات باید خود را به گونه‌ای تغییر دهد که مردم طبقه کارگر را با خود همراه کند.

به گزارش ایسنا، سناتور برنی سندرز در مصاحبه‌ای رادیویی از دونالد ترامپ و حزب دموکرات انتقاد کرد و گفت هر دو آنها بابت تفرقه‌ای که اکنون در ایالات متحده دیده می‌شود، مقصر هستند.

او در پاسخ به اینکه آیا توصیف ترامپ به عنوان یک فاشیست، بزرگنمایی است یا خیر، گفت: اینکه بگوییم دونالد ترامپ فرد مستبدی است که به دموکراسی اعتقادی ندارد، بزرگنمایی نیست. اما سیاستمدارانی که مخالف ترامپ هستند باید این سوال را از خودشان بپرسند که چرا ترامپ بیش از ۷۳ میلیون رای در انتخابات نوامبر گرفت.

سندرز افزود: اطمینان دارم که بسیاری از دموکرات‌ها با من موافق نیستند اما این بازتابی از کارهای حزب دموکرات است چون فکر می‌کنم اگر شما با تعداد زیادی از مردم طبقه کارگر که به ترامپ رای داده‌اند صحبت کنید، آنها می‌گویند “خب می‌دانیم که او دروغگوست، می‌دانیم که حقیقت را نمی‌گوید اما حداقل او این کار و آن کار را انجام داده است؛ کاری که دموکرات‌ها نکرده‌اند.”

به گفته این سناتور، دموکرات‌ها باید آمریکایی‌های چند دسته را متحد کرده و آنها را برای حمایت از دولتی متقاعد کنند که “منافع ما را تامین کند نه اینکه با رنگ پوستمان، جایی که در آن متولد شدیم یا جنسیت و دیگر موارد، چند دسته می‌کند.”

او افزود: حزب دموکرات کارهای زیادی پیش رو دارد و باید خودش را واقعا تغییر دهد و درباره راه‌هایی برای همراه کردن طبقه کارگر صحبت کند و معنای آن این است که شما واقعا باید منافع آنها را تامین کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا