خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محکومیت پزشک متخصص به‌دلیل اخذ زیرمیزی

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: با شکایت شاکی خصوصی و گزارش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مبنی بر اخذ زیرمیزی توسط این پزشک متخصص، پرونده‌ای در شعبه ویژه تخلفات بهداشتی تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

به گزارش ایسنا به نقل از تعزیرات حکومتی، غلامرضا صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان، گفت: با کشف یک محموله مقادیر قابل توجهی پتو و چمدان خارجی قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی اصفهان، پرونده به منظور رسیدگی به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

وی افزود: پس از انجام مراحل دادرسی و بررسی‌های کارشناسی پرونده محموله پتو و چمدان خارجی قاچاق، تخلف محرز تشخیص داده شد و علاوه بر ضبط محموله کشف شده، عامل قاچاق به پرداخت 2 میلیارد و 575 میلیون و 556 هزار و 304 ریال جریمه در حق صندوق دولت محکوم شد.

صالحی با اشاره به رسیدگی به پرونده یک پزشک متخصص در شعبه ویژه تخلفات پزشکی تعزیرات حکومتی اصفهان، اظهار کرد: با شکایت شاکی خصوصی و گزارش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مبنی بر اخذ زیرمیزی توسط این پزشک متخصص، پرونده در شعبه ویژه تخلفات بهداشتی تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان ادامه داد: پس از انجام مراحل دادرسی و اخذ مستندات شاکی و متهم، تخلف محرز تشخیص داده شد و پزشک متخلف پس از اخذ رضایت از شاکی و استرداد زیرمیزی دریافتی به پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت و درج در پرونده محکوم شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا