خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخواست دانشجویان دکترای دانشگاه آزاد

در چند روز اخیر تعداد زیادی نامه‌های مشابه از سوی دانشجویان دکترای دانشگاه آزاد به انصاف نیوز رسیده که در آن از مشکلات زیادی گفته شده که برای نمره زبان EPT دانشگاه و MSRT وزارت علوم متحمل می‌شوند.

متن یکی از این نامه‌ها خطاب به دکتر ولایتی رییس محترم هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در پی می‌آید:

نمره‌ی زبان انگلیسی که پیش نیاز امتحان جامع دکترا است سقف نمره بالایی دارد، حتی نمره آزمون زبان ام اس آر تی وزارت علوم جهت دانشجویان دانشگاه های دولتی سراسر کشور نمره قبولی پنجاه از صد است برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور نمره شصت و پنج در نظر گرفته‌اند و با اینکه اساتید و امکانات و تجهیزات دانشگاه‌های دولتی خیلی بهتر و بیشتر و کارآمدتر هستند ولی نمره قبولی امتحان زبان ام اس آر تی پنجاه از صد است در حالیکه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نمره بالاتری نیاز دارند که قبول شوند.

همچنین با توجه به عدم امکانات آزمایشگاهی و تجهیزاتی مناسب  همچنین اساتید پر مشغله که وقت کافی جهت راهنمایی و مشاوره رساله دکتری صرف نمی‌کنند و هر ترم اضافی به دلیل نداشتن نمره زبان باید حدود ده تا پانزده میلیون تومان هزینه‌ی اضافی بدهیم و فشار مالی خیلی زیادی وارد می شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز که همیشه در همه‌ی فرمایشات بر رفع مشکلات و گرفتاری‌های دانشجویان به ویژه دانشجویان دکترا و جوانان میهن اسلامی توصیه و تاکید فراوان می‌فرمایند.

عاجزانه جناب آقای دکتر ولایتی عزیز و گرامی التماس می‌کنیم کمکمان کنید و به جناب آقای دکتر رهبر، رییس محترم دانشگاه آزاد اسلامی کشور، بفرمایید چرا به مشکلات عدیده دانشجویان دکترا رسیدگی و پیگیری نمی‌کنند؟

جناب آقای دکتر ولایتی شما همیشه بر رفع مشکلات و مصائب دانشجویان و جوانان توصیه و تاکید می فرمایید خواهش می‌کنم عاجزانه کمکمان بفرمایید و به مشکل نمرات آزمون زبان دکترا خواهش می‌کنم التماس می‌کنم ورود بفرمایید، شخصا دستور اکید بفرمایید که حل کنند.

جناب آقای دکتر ولایتی عزیز و گرامی! بعد از خدا امیدمان به شماست نا امیدمان نکنید. شهریه‌های دوره دکترا هر ترم بین دوازده تا پانزده میلیون تومان است و خیلی به من و همسرم و بچه پنج ماهه‌ام فشار وارد می‌شود از جنابعالی خواهش می‌کنم کمکم کنید و امیدم بعد از خدا به شماست به من رحم کنید جناب آقای دکتر ولایتی عزیز!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا