خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سایت هاشمی: سرنوشت برجام مشابه قطعنامه 598 است

خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، در حاشیه نگاری خود از دیدار جمعی از فعالان سیاسی کشور و اعضای بنیاد امید ایرانیان با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت:

آنچه برای هاشمی مهم است. تأمین «مصلحت نظام» است که هم در پذیرش قطعنامه و هم در پذیرش برجام به خوبی انجام شد. پس اگر از شانتاژها نترسیدیم و بعد از دو سال شهد شیرین پذیرش قطعنامه 598 را چشیدیم و عزّت ایران اسلامی را در دنیا به چشم دیدیم، امروز هم نباید مفتون کج فهمی  ها و «هیچ» انگاری های برخی رسانه ها شد و با اندکی صبر طعم شیرین این پیروزی بزرگ و تاریخی را در آینده نه چندان دور چشید. چرا که سرنوشت برجام و قطعنامه 598 یکی است ….

آقای هاشمی از اعتدال علوی نقبی به انتخابات 94 می زند تا یادآور شود «شکست نتیجه افراط و تفریط هاست». شکستی که با هیچکس تعارف ندارد. چه روحانی برجسته، چه سیاستمدار قدیمی. آقای هاشمی این را می گوید تا همه درس بگیرند. از اصلاح طلب تا اصولگرا. از سیاسی تا نظامی. و از حوزه تا دانشگاه. چرا که ایرانی دل در گرو اعتدال دارد. اعتدال در مبارزه و مصالحه و اعتدال در مواجه در دنیا. افراط در هر کدام اینها باشد نتیجه عکس می دهد. چه در دیانت، چه در سیاست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا