خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش حزب‌الله به مذاکرات لبنان و اسرائیل

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان رباره مذاکرات برای ترسیم مرزهای دریایی با رژیم اسرائیل گفت، برخی ادعا کردند که مذاکره غیر مستقیم با رژیم صهیونیستی، به خاطر عادی‌سازی است، ولی لبنان از این فضاها به دور است. هر آنچه درباره مذاکرات و ترسیم مرزهای دریایی گفته می‌شود، در راستای هدف قرار دادن حزب الله است و واقعیت ندارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت اینترنتی النشره، هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: معادله کنونی با دشمن پاسخ و هدف‌گیری متقابل است. اگر بتوانیم دشمن را در وضعیت ترس و احتیاط نگه داریم، موجب رهایی ما از جنایت‌های شنیعش می‌شود. احتمال جنگ از حیث برعهده داشتن مسئولیت و نه از حیث ایجاد رعب و وحشت در دل مردم، وجود دارد.

وی گفت: دشمن صهیونیستی امروز به دنبال جایگزین‌هایی برای برخورد با مقاومت و راه دیگری برای مقابله است و همین نشان دهنده شکست دشمن است و اگر دشمن می‌توانست حزب‌الله را در داخل در سطح سیاسی مهار کند آیا نیاز به چنین راه‌هایی داشت.

وی درباره مذاکرات برای ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی گفت، برخی ادعا کردند که مذاکره غیر مستقیم با رژیم صهیونیستی، به خاطر عادی‌سازی است، ولی لبنان از این فضاها به دور است. هر آنچه درباره مذاکرات و ترسیم مرزهای دریایی گفته می‌شود، در راستای هدف قرار دادن حزب الله است و واقعیت ندارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا