خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کاندیداهای احتمالی ۱۴۰۰ – محمد مخبر

محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام متولد دزفول در استان خوزستان است.

مخبر دارای دکتری مدیریت و برنامه‌ریزی توسعه اقتصادی بوده و مدرک دکتری دیگری نیز در رشته‌ی حقوق بین‌الملل دارد.

بنا بر آنچه در زندگینامه‌ی منتشرشده‌ی آقای مخبر در فضای مجازی آمده است، او تالیف کتاب‌هایی همچون «معاذیر معاف‌کننده مجازات‌ها در اساسنامه دیوان بین‌المللی کیفری، رهیافتی به توسعه اقتصادی توأم با عدالت، رشد اقتصادی شتابان در ایران و…» را در کارنامه دارد.

از جمله سوابق مدیریتی مخبر می‌توان به معاونت اجرایی و مدیرعاملی شرکت مخابرات خوزستان، مدیرعاملی شرکت مخابرات دزفول، معاونت بازرگانی و حمل‌ونقل بنیاد مستضعفان، ریاست هیئت مدیره بانک سینا، معاونت استانداری خوزستان و… اشاره کرد.

در تیر ماه سال ۱۳۸۶ محمد مخبر با حکم رهبری انقلاب به ریاست ستاد اجرایی فرمان امام منصوب و جایگزین جواد ایروانی شد.

مخبر اندکی پس از این انتصاب، بنیاد برکت را در ستاد اجرایی تاسیس کرد که ماموریت‌های آن، به این شرح اعلام شده است: ۱. مشارکت در توانمندسازی اقتصادی، توسعه‌ی کارآفرینی و اشتغال‌زایی، ۲. کمک به آبادانی و توسعه‌ی فضاهای آموزشی و فرهنگی – مذهبی، ۳. کمک به ارتقای سطح سلامت وتوسعه‌ی فضاهای بهداشتی و درمانی، ۴. ارایه‌ی خدمات حمایتی، بیمه‌ای و مالی به محرومین.

نام مخبر و ستاد اجرایی فرمان امام در سال‌های اخیر و در حوادثی همچون سیل فروردین۹۸، زلزله‌ی کرمانشاه و به ویژه بحران همه‌گیری کرونا بیشتر از قبل شنیده شده است.  شاید خبرسازترین اتفاق دوران مدیریتی او نیز به موضوع ساخت واکسن کرونا در نهاد تحت مدیریتی بازمی‌گشت.

آقای مخبر از چهره‌های جریان اصولگراست که بیش از سیزده سال است که در ستاد اجرایی فرمان امام مشغول فعالیت است.

خیز مجدد محمد مخبر برای ۱۴۰۰

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اگرچه بنده از خانم مخبر به عنوان فردی که پای ادعای پدرش ایستاد و حرکتی اعتماد بخش انجام داد سپاسگزارم. اما تبدیل این حرکت عمیق اعتماد بخش به بازی سیاسی کاندیداتوری یست ریاست جمهوری و یا هر چیز دیگری ضایع کردن آن است و القا تدوام فرهنگ فرصت طلبی است که متاسفانه در کشور نهادینه شده و کشور را به اینجا کشانده است.
    بنده معتقدم اگر قرار باشد خروجی این اقدام سیاسی باشد بهتر است خود خانم مخبر کاندیدا شوند.

    1
    2
    1. اگر منشا بسیاری از این ارتقاها ومواضع اشخاص می دانستید…این اتفاقات چند روزه اخیر بی علت نبود…..

  2. با سلام . جناب مخبر مرد شریفی هستن . بنده از دور با ایشون آشنایی دارم. به نظرم میشه به کاندیداتوری ایشان فکر کرد . به نظر لایق باشن . حالا خداییش هم اهل این نیست که بخواد نمایش بده کارهاش رو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا