خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«روزهای باقیمانده تا اول بهمن بسیار حساس است»

عبدالله شهبازی، تاریخ‌پژوه در کانال تلگرامی خود نوشت:

آقای شهیر شهید ثالث در توئیت خود نوشتند: «در حالی که اخبار از شدت گرفتن تنش در منطقه حکایت می‌کند به احتمال قوی حکومت ایران نه خودش و نه نیروهای نیابتی‌اش دست به حرکتی نمی‌زنند که منجر به درگیری با آمریکا شود. خطر این است که مخالفین حکومت ایران (عمدتاً مجاهدین یا اسرائیل) دست به عملیاتی بزنند و مسئولیت به گردن ایران بیفتد.»

این توئیت حاوی توجه مهمی است. در ۵ نوامبر/ ۱۵ آبان هشدار دادم و نوشتم که تا ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱/ اول بهمن ۱۳۹۹ (زمان انتقال دولت از ترامپ به بایدن) احتمال توطئه‌های جدی متصور است. نوشتم:

«مافیای منطقه، از باند نتانیاهو در اسرائيل تا محمد بن‌زاید ابوظبی و محمد بن‌سلمان سعودی و مافیای ایرانی مستقر در درون ایران، از پیروزی بایدن به شدت عصبی است. بنابراین، اگر پیروزی بایدن نهایی شود در فاصله انتقال قدرت به او بروز خرابکاری‌های پیچیده مافیایی در منطقه بسیار محتمل است و مواجهه با آن به درایت بسیار نیاز دارد.»

در توئیت آقای شهید ثالث «مجاهدین» را جدی تلقی نمی‌کنم. از منظر من، «مجاهدین خلق» پس از انقلاب بطور عمده ابزاری برای استتار کانون‌های پنهان دیگر بوده‌اند. درواقع، باید گفت خطر اصلی از ناحیه شرکا و عوامل پنهان شبکه‌های مافیایی در داخل ایران است در پیوند با مافیای منطقه (باند نتانیاهو- بن‌زاید- بن‌سلمان) و شرکای‌شان در آمریکا.

روزهای باقیمانده تا ۲۰ ژانویه/ اول بهمن بسیار حساس است. باید برخی تحرکات در منطقه (بویژه عراق) و نیز در آمریکا را جدی گرفت و با درایت فراوان توطئه‌های احتمالی را خنثی کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا