خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بادامچیان: دولت موضوع FATF را به دولت آینده واگذار کند!

اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: موجب تاسف است که دولت برای FATF اصرار بلاجهت دارد. دولت نمی‌تواند بدون وحدت نظر مسئولان، ملت و نیروهای انقلابی این طرح مشکوک و مداخله گرایانه استعماری را جا بیندازد و بهتر است حداقل کار را به دولت آینده واگذار کند.

به گزارش ایسنا، اسدالله بادامچیان در پایان نشست دبیران این حزب در اعلام مواضع هفتگی خود با اشاره به سالگرد شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و یاران آنها فرصت مناسبی برای تجدید عهد با شهدا و امام شهدا است که از این فرصت باید برای بصیرت یابی در رابطه با استکبار جهانی و درس‌آموزی از مقاومت و استحکام مواضع در برابر دشمنان اسلام و ایران و همچنین ترویج مکتب سلیمانی و آمادگی برای انتقام خون پاک شهدا استفاده کرد.

وی همچنین اعلام کرد: حزب موتلفه اسلامی با گرامیداشت خاطره و اهداف این شهیدان، مکتب سلیمانی را به‌صورت آموزش حزبی تقدیم می‌کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با بزرگداشت حماسه عظیم و شکوهمند ملت در نهم دی، بصیرت ملت هوشمند ایران در حضور مردمی گسترده و درهم شکستن خط فتنه توطئه استکباری و خطوط انحرافی داخلی را ستود و تاکید کرد: بیداری و بصیرت ملت مایوس کننده دشمنان بوده و خواهد بود و آنها که دچار توهم هستند و مذبوحانه راه انحرافی فتنه‌گران را دنبال می‌کنند جز پشیمانی و سیاه رویی برای آنها نخواهد بود.

بادامچیان در بخش دیگری از این گفتگو با تقدیر از همه پرستاران و پزشکان که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند از دولت و مجلس خواست پیرو رهنمود و تاکید ولی امر مسلمین درباره حقوق پرستاران و تجلیل و تقدیر از آنها اقدامات سریع و جدی داشته باشد.

وی همچنین دیدار روسای مجلس و دولت را کاری مثبت دانست و ابراز امیدواری کرد که ان شاءالله تداوم آن و تفاهمات آنها موجب حل مشکلات مردم باشد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه درباره قانون انتخابات و رسیدگی به آن در مجلس گفت: شان مجلس و نمایندگان محترم این است که قانون را جامع تهیه نمایند تا مردم از آن کاملاً پشتیبانی کنند.

بادامچیان افزود: چون تفسیر قانون اساسی به عهده شورای نگهبان است، در نامه‌ای از شورای محترم نگهبان خواستیم تعریف جامع رجل سیاسی-مذهبی را عنایت فرمایند تا نامزدهای ریاست جمهوری و معرفی کنندگان آنها بر حسب تعریف قانون اساسی انجام وظیفه نمایند

. دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفتگو درباره حملات سایبری در آمریکا، آن را ناشی از بحران همه جانبه آمریکا دانست که آسیب‌پذیری‌های آمریکا را افزایش داده است و گفت: تا زمانی که سران آمریکا تسلیم خواسته‌های ملت آمریکا نشوند و سیاست های ضد حقوق بشری و سلطه‌گری و حمایت از ضد ملت ها اعم از دیکتاتورها و داعش ها را کنار نگذارند، این آسیب ها ادامه خواهد داشت و بیهوده فرافکنی نکنند.

وی درباره خروج انگلیسی‌ها از اتحادیه اروپا نیز گفت: این خروج برای بازگشت انگلستان به قدرت قبلی است؛ زیرا انگلستان دریافته که آمریکا دیگر ابرقدرتی که به آنها اتکا کند یا آمریکا، انگلیس را شریک خود بداند نیست و می‌خواهد خود تصمیم گیر باشد و از طرف دیگر گرفتار کشورهای درگیر مشکلات اقتصادی در اروپا نباشد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: البته این تصمیم مشکلات فراوانی را برای انگلستان خواهد داشت و فرصتی است تا کشورهای مستقل و آزاد در سیاست خود را بازنگری کنند.

وی اضافه کرد: ایران نیز باید بر پایه سیاست های انقلابی و گام دوم مصالح و منافع ملی خود و جهان اسلام را در این رویداد مد نظر داشته باشد؛ به ویژه آنکه استعمارگر کهنه و پیر به شدت دچار بحران داخلی و کرونای انگلیسی است که کوشید آن را از جهانیان مخفی کند و رسوایی جدیدی به بار آورد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان با اشاره به FATF نیز اظهار داشت: موجب تاسف است که دولت برای FATF اصرار بلاجهت دارد. دولت نمی‌تواند بدون وحدت نظر مسئولان، ملت و نیروهای انقلابی این طرح مشکوک و مداخله گرایانه استعماری را جا بیندازد و بهتر است حداقل کار را به دولت آینده واگذار کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. ۱_پس مشخص است رفاه و ارامش مردم برای اقایان مهم نیست ,بلکه دولت اینده مهم است . لذا از اقای روحانی خواهش می کنم سریعا استعفا داده شاید این اقایان(اگر بتوانند ….) به مذاکره و به تعامل سازنده با دنیا و عضویت FATFو ….رضایت دهند .
    ۲_یاداوری به اقایان می کنم که شما در مرحله اول مسول کشو ر ایران و رفاه ,اسایش ,امنیت مردم هستید و اگر توان ,قدرت ,امکانات اقتصادی و…داشتید به دیگران سرویس دهید
    ۳_ یاد اوری دوم اینکه در مقوله فرهنگ ,دانش,سیاست, مدیریت,…..برنامه ارایه دهید اگر در کشور جواب داد به دنیا صادر کنید
    ۴_یاداوری سوم یک سوزن به خودتون بزنید یک جوالدز به دیگران(دنیا)…
    ………

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا